vrijdag 7 januari 2011

Walking Girl

Goedemorgen lieve blogvolgers,

Gisteren werd ik door mijn vriend uitgedaagd een kaartje te maken in zwart en grijs tinten. Dat was een hele opgave voor mij aangezien ik normaal erg van kleuren houd.

Vanmorgen heb ik de kaart toch afgekregen en ben erg te spreken over het resultaat. Met deze kaart wil ik mee doen met de challange op De Suger Bowl Blog. Mee doen met deze wedstrijd kan tot en met 12 januari.

Het thema van de challange is Embossing en er moet een afdrukje van Sugger Nellie op zitten.


Het papier is van Marianne Design uit de serie Black and White en een stukje van een vel van Crea Motion.
Ik heb het afdrukje uitgestanst met een Nestabillitie en daar achter een embossing folder gebruikt van het merk Provo Craft. Met een pons van Martha Steward een kader gemaakt en die bewerkt met zwart en wit lint. Om het geheel compleet te maken heb ik witte parels en zwarte strass steentjes erop geplakt. Ik heb bewust geen tekst op de kaart gedaan, want zo kun je de kaart voor diverse doeleinden gebruiken:-)



Het het afdrukje van Sugger Nellie is ingekleurd met wederom mijn Derwent potloden en wel met de volgende kleuren:
C180, C530, C580, C650, C660, C670, C680, C700 en C710

Zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten en ik kom dan natuurlijk ook jullie creatie's weer bekijken!

Alvast een prettig weekend allemaal!

Geen opmerkingen: