woensdag 12 januari 2011

I am so happy....!

Hallo allemaal,

Ik heb al een paar dagen erg last van mijn astma, het verzorgen van mijn kids is al een hele klus, dus kaarten maken komt er al helemaal niet van!

Ik zet net mijn laptop aan en dan lees ik in mijn emails berichtjes van mensen die me feliciteren met mijn gewonnen challange... Huh!!! Ik??? Gewonnen??? Het dringt nog niet echt tot me door...

Ja hoor, ik heb de challange bij Alles met en over kleuren met Derwents gewonnen! Yeah...jippie...blij!


Ik ben zo trots als een pauw! Bedankt designers dat jullie mijn creatie hebben uitgekozen als winnaar! En natuurlijk wil ik met veel plezier een kaart voor jullie maken als gast designer! Ik vind het een hele eer...

Zo zie je maar... Een slechte dag kan onverwachts een hele leuke en positieve wending krijgen! Ik ben sinds 20 december pas een eigen blog begonnen, omdat ik twijfelde aan mijn eigen kunnen. Nu, nog geen maand later heb ik 26 volgers en win ik zo waar een challange... En nog veel belangrijker, ik heb ontzettend veel plezier in het bloggen!!!

Bedankt volgers voor jullie lieve reactie's op mijn blog!

Geen opmerkingen: