donderdag 13 januari 2011

Fijne dag!

Hallo hobbymaatjes,

Ik ben nog steeds in mijn jubelstemming die gisteren werd veroorzaakt door het winnen van een challenge:-)

Ik heb vandaag een kaart afgemaakt waarmee ik wil mee doen met de challenge van Create4fun Challenge en Friday Sketchers en Creative Cowgirls Challenge Blog


Het stempelafdrukje kwam ik tegen in een doos en heb geen idee meer waar die van is, als iemand het weet...hoor ik het graag! Het inkleuren heb ik gedaan met mijn Derwent potloden. Het papier is van Marianne Design en ik heb het afdrukje uitgestanst met een Nestabillitie. Daarom heen zit weer een andere Nestabillitie. Ik heb ook een borderpons van Martha Steward gebruikt en een stuk wit kant. Heb de foto express een beetje scheef genomen zodat je duidelijk kunt zien dat de groene strik omhoog staat. Verder als afwerking nog wat bloemen, takjes en de tekst Fijne dag!


Ik zou het weer leuk vinden als jullie reageren!

Fijne donderdag allemaal

Geen opmerkingen: