zaterdag 29 januari 2011

Party time

Hoi dames,

Vandaag heb ik zitten werken aan een jongenskaart...zucht...een hele uitdaging voor mij!


Dit is uiteindelijk na veel schuiven en doen het resultaat geworden! Het papier is een blok van Kars...Paperpad Vector! Het afdrukje is van CC Design en heb ik op een schommel gezet. Samen met blauwe scrapflos, drie soorten lint en een tekstje uitegstand met een Nestabilitie label is het wel een stoer geheel geworden vind ik!


Ik heb de afbeelding van CC design ingekleurd met mijn derwent potloden, maar ben vergeten de kleurnummers op te schrijven:-(

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge's:
Sketchy Colors. Hier hadden ze een sketch die ik heb gebruikt.
Anyone for Anya and friends. Hier wilden ze graag 2 afdrukjes zien, voor mij het jongetje en de schommel!

Voor iedereen een heel fijn weekend, ik ga me douchen...we hebben vanavond een lady's night!!!

Geen opmerkingen: