dinsdag 18 januari 2011

Snoesje met kadootje...

Hoi dames,

Vandaag een kaart met een 3D plaatje erop! Ik had na lange tijd gewoon zin om weer eens lekker ´ouderwets´ te knippen, voeten op de kachel en knippen maar:-) Ik zeg wel ouderwets, maar als ik bedenk dat ik tot voor kort nog niet stempelde en dus alléén maar 3Dplaatjes gebruikte als afbeelding op een kaart... Ik kan me geen leven meer voorstellen zonder mijn stempels...hihi!

Met deze kaart wil ik mee doen met de challenge bij Marianne Design Challenge Blog en 3D Cards Challenge Blog



Ik heb papier gebruikt van Marianne Design en ook het Snoesje is van haar. Ik heb met de nestabillitie label Seventien een paarse en lichtgele vorm uitgestansd. Met de embossingfolder Budding Vine van Craft Concepts heb ik uit paarse cardstock een border gemaakt en daar een dubbel strik opgemaakt met een grote splitpen er omheen!

En wat ben ik trots op de strik, die ik gemaakt heb met mijn eigen gemaakte strikmaker:-)

Verder nog wat bloemen, strass steentjes en een paars blad, gekocht bij de plaatselijke bloemenwinkel, om het af te maken!

Jullie reactie's op mijn kaarten blijven hartverwarmend en natuurlijk van harte welkom!

Geen opmerkingen: