zaterdag 15 januari 2011

Sending a card...

Goedemiddag allemaal,

Ik heb zitten werken aan een kaart voor de Nederlandse Magnolia Challenge Ik heb nooit eerder een Easel kaart gemaakt dus moest er wel even over denken...en dat gaat nooit altijd even snel bij mij...LOL!

Ook doe ik met deze kaart mee met de challenge bij Alles met en over kleuren met Derwents

En bij de challenge vanJust Magnolia zet ik ook in met deze kaart!


Ik heb Tilda van Magnolia ingekleurd met mijn Derwent potloden en de vleugels bewerkt met stickles frosted lace. Met een super gave pons van Martha Steward een brede border uitgeponst en daar lint opgeplakt! Het roze achtergrondje bewerkt met een embossingfolder van Provo Craft. Het tekstje heb ik gemaakt van een creatable van Marianne Design en het geheel wat opgefleurd met bloemen en strass steentjes.


Ik heb de volgende kleuren van Derwent gebruikt: C140, C180, C210, C240 tm C260, C530, C560, C600, C650 en C660

Ik vind al jullie berichtjes heel fijn om te lezen en waardeer het enorm! Nog bedankt vor jullie felicitatie's na mijn twee gewonnen challenge's deze week.

Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen: