maandag 10 januari 2011

I love the person you are

Hallo blogvrienden,

Met het kaartje die ik vandaag plaats wil ik mee doen met de challange van Duymelot Design Team. De wedstrijd loopt tot 31 januari.


Eén eis is blauw/bruin tinten, daarom heb ik gekozen voor Edwin van Magnolia, ik denk bij die twee kleuren al gauw aan stoer.
Het papier is van DCWC The Blossom&Butterflies Stack samen met wat restpapier dat ik nog had liggen. Ik heb een stukje color core door de Cuttlebug gehaald en dit licht opgeschuurd. De bloemen zijn van Bazix Fowers. Op het stempelafdrukje zat een strik en op die plek heb ik zelf een strik geplakt. Nog wat lint en kant en als laatste de tekst I love the person you are...
Ik had ook nog allerlei blaadjes en swirls gestansd, maar vond ze uiteindelijk overbodig, omdat het anders te druk werd. Bruin en blauw zijn al sterke kleuren!


Ik heb mijn Derwent kleurenkaart gepakt en heb de volgende kleuren gebruikt: C180, C330 t/m C350 C370, C520, C530, C560, C600 en C630 t/m C650

Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten!

Geen opmerkingen: