zondag 9 januari 2011

So happy...

Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik een kaart waarmee ik wil meedoen aan de challange vanJust Magnolia met het thema Anything Goes with Buttons. Je kunt nog mee doen tot 13 januari.





Het papier is van DCWC the Mango Frost Stack. Verder heb ik wit lint achter Tilda gemaakt, bloemetjes en takjes uit het achtergrond papier geponst en een blauw koort en knoopje erop! Met een Martha Steward pons een mooie rand gemaakt en ik heb de tekst so happy to hear the good news met een Nestabillitie uitgestanst en als laatste nog een strass steentje in het bloemetje geplakt!


Tilda heb ik ingekleurd met natuurlijk weer mijn Derwent potloden. Met mijn kleurenkaart heb ik de volgende kleuren uitgezocht: C050, C060, C070, C180, C330, C340, C530, C540, C550, C560 en C600.

Eindelijk kon ik dan gisteren mijn kleurenkaart lamineren, omdat ik alle 72 kleuren compleet heb...met dank aan mijn lieve vriend:-)
Nu kan ik gaan sparen voor de Copic Markers en tot dan meer dan tevreden met mijn Derwent potloden!

Ik stel het op prijs als jullie even een berichtje achterlaten en kom dan natuurlijk ook jullie creatie's bekijken!

Geen opmerkingen: