vrijdag 28 januari 2011

Easel kaart met een nieuwe Tilda!

Hoi dames,

Vandaag heb ik mijn ronde easel kaart afgemaakt waar ik gisteren aan was begonnen. Ik had het nieuwe papier besteld van Maja Design en ik vind het super mooi papier en moest er natuurlijk meteen mee aan de slag toen de pakketpost het gisteren kwam brengen:-)


Het papier is dus van Maja Design en ik heb er een nieuwe stempel opgebruikt van Magnolia. Alle randen van het papier heb ik bewerkt met de inkt kleuren Rose Coral en Rouge. De grootste 2 roze hartjes heb ik gemaakt uit een labeltje die aan mijn dochters nieuwe shirtje hing...een opdrachtje die bij 1 van de challenges hoort waar ik aan mee doe met deze kaart:-) Ik doe er bewust geen tekst op deze keer, dan kan ik hem makkelijker gebruiken voor diverse doeleinden!


Voor het inkleuren heb ik mijn Derwents gebruikt en wel de volgende kleuren:
C100, C110, C120, C130, C180, C510, C520, C560, C660 en C680.

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge's:
Create4fun. Ik heb gebruik gemaakt van hun sketch.
Magnolia Down Under. Hier was de opdracht Reduce, Reuse, Recycle!
Bunny Zoe's Craft. Hier is het thema Love is in the air!
Creative Craft Challenges. Hier wilden ze Monochromatic madness zien!
Crafts and Me challenges. Ook hier willen ze Monochrome zien.'
a Gem of a Challenge. Hier is het Ribbon and Lace deze x.
Stampavie and more. Hier is het thema Love.
Paper Play Challenges. Hier is het deze keer Layer it up!
Just Magnolia and Hangler Stangler. Met het thema Going dotty!

Ik wens jullie alvast een prettig weekend met veel creatief plezier!

Geen opmerkingen: