vrijdag 21 januari 2011

A million Hugs and Kisses

Hoi dames,

Vandaag eens een kaart zonder plaatje of stempelafdrukje... Ik vond het een hele uitdaging:-)

Nou dat laatste heb ik dubbel en dwars gedaan. Ten eerst is het een kaart zonder plaatjes en ten tweede heb ik voor het eerst in mijn leven zitten HAKEN!!!


Ja lieven mensen, ik heb voor het eerst gehaakt. Na een spoedcursus bij mijn moeder gedaan te hebben...LOL...heb ik een zelf een kanten kleedje gehaakt volgens een tutorial uit de nieuwe Magnolia Ink! En na heel veel uithalen en opnieuw beginnen ben ik best blij met het eindresultaat! Ik heb met de Cuttlebug verschillende maten cirkels gemaakt en op het 'kleedje'geplakt. Met de Creative Border nr 16 van Crealies heb ik de randen gemaakt. Had nog een stukje breed roze lint, wat parels en bloemen, een roze strikje en de tekst A million hugs and kisses maakt het helemaal af!


Ik ga zeker vaker zelf een kanten kleedje haken, vond het erg leuk om te doen. Ik moet dit weekend als Gast Designer nog een kaart maken voor Alles met en over kleuren met Derwents...wie weet!

Met deze kaart doe ik mee met de challenges van:
Papertake Weekly. De uitdaging was Ribbons & Pearls
Aud sentiments challenge blog waar het thema use a sentiment with a LOVE is.
Whimsie Doodles met het thema Hugs & Kisses.
Penny's Paper-Crafty Challenge Blog. Het thema is ANYTHING GOES!
The secret crafter saturday challenge. Het thema was WITH LOVE
Creative Belli Blog Het Thema is: Letter P
7 Kids collega fund challenge blog. Hier was het thema: Challenge Yourself! En dat was het haken voor mij/That was crocheting for me...!

Voor iedereen een fijn weekend en alvast bedankt voor jullie lieve reactie´s!

Geen opmerkingen: