woensdag 26 januari 2011

A Heart full of Huggs and Kisses

Hoi dames,

Vandaag een kaart die ik heb gemaakt als gast designer van Alles met en over kleuren met Derwents En wat vond ik het een eer om een keer te mogen doen...gast designer zijn is een hele eer en erg leuk:-)


Ik heb een hart zitten haken en daar weer een andere hart onder en ingeplakt. De kaart heeft dus een hartvorm! Vervolgens een lieven Tilda van Magnolia uitgeknipt en erop gegeplakt, ze zit op een stuk roze lint. Van datzelfde lint heb ik een strik gemaakt en de boel verder versierd met mooie bloemen en een leuke tekst maak het af!


Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden geworden en "gast designer waardig" vinden. Ik was een klein beetje in tijdnood door mijn zieke dochter, maar ik wilde deze kans niet laten schieten. Ze knapt gelukkig heel snel op en kat er alweer flink op los:-)

Nogmaals bedankt voor al jullie lieve reactie's...dat heeft me echt goed gedaan!

Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen: