donderdag 20 januari 2011

Party!

Goedemiddag dames,

Vandaag plaats ik een kaart waarmee ik wil meedoen met de challenges van Create4fun Challenge en Wild Orchid Challenges


Het afdrukje is van Lili of the Valley en ingekleur met mijn Derwent potloden en vervolgens uitgestansd met mijn Cuttlebug. Het papier is van DCWC Adhesive paper prints en de hoekjes heb ik gemaakt met een stansje van Provo Craft en versierd met kleine strass steentjes! Verder afgewerkt met een mooie roze lint gemaakt met mijn 'eigengemaakte strik maker' en het tekstje party! op een tag gemaakt met een Sizzix. Dit heb ik gedaan naar aanleiding van een tutorial van Sanne...een super idee dat erg goed werkt! Thnx Sanne voor het delen van deze informatie met ons allemaal!
Doe bloemen zijn vanWild Orchid Crafts deze zijn gisteren met de post binnengekomen:-) , verder nog wat Stickles en KLAAR!


Al dit leuks kwam gisteren met de post en ik moest er natuurlijk meteen mee aan de slag! Er zaten zelf twee stroken lint bij...als kadootje...dus daar ook snel es wat mee maken Nu nog wachten op mijn nieuwe Magnolia stempels en dan ben ik helemaal happy!

Bedankt voor de vele reactie's op mijn vorige kaart, vind het erg leuk om allemaal te lezen!

Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen: