maandag 31 januari 2011

Geniet van elk moment!

Goedemiddag allemaal,

Gisteravond heb ik toch nog een kaartje gemaakt die ik vandaag plaats. Het is een vrolijk geheel geworden, want vrolijk was ik wel na het winnen van mijn prijs!


Het afdrukje is wederom van Magnolia en weer met mijn Derwent potloden ingekleurd! Het papier is van Cosmo Cricket DeLovely en het blauwe achtergrondje is uitgestansd met een nestabilitie Peony! Ik heb een pons van Martha Steward gebruikt, wat bloemen en meeldraadjes van Kars en 2 soorten lint waar ik een driedubbele strik mee heb gemakt! De kernen van de bloemen heb ik gemaakt met een parelpen.


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge's:
Girls cards world challenge blog. Bij hun is het het thema lente.
Paper take weekly challenge. Ik heb gebruik gemaakt van hun sketch.

Een fijne dag allemaal en veel knutsel plezier in deze nieuwe week!

Geen opmerkingen: