maandag 3 januari 2011

Just for you!

Goedemorgen allemaal,

Vandaag plaats ik een leuk weggeef doosje waar ik Merci chocolade in heb gedaan, maar een kadobon of iets anders is natuurlijk ook mogelijk!

Met dit doosje doe ik mee met 2 challanges.

Ten eerste
Just Magnolia met het thema anything goes! Mee doen kan tot 6 januari!

Ten tweede
Alles met en over kleuren met Derwents met het thema alles mag als het maar Derwent is. Mee doen kan tot en met 11 januari!



Ik heb Tilda van Magnolia ingekleurd in mooie winterse kleuren met Derwent
potloden en gebruik gemaakt van verschillende swirls van Marianne Design. En verder versierd met mooie bloemen in dezelfde blauwe kleuren, een lint om het doosje dicht te kunnen maken. En als laatste een tekststempeltje me de tekst Just for you!


Zo ziet het doosje eruit als het open staat!


Het maken van mooie foto's blijf ik moeilijk vinden... Maar goed, we blijven oefenen:-) Wel vind ik steeds meer handigheidjes uit op het blog die ik dan goed kan gebruiken.
Dit was mijn eerste chocoladedoosje en vond het erg leuk om te maken. Ga ik zeker vaker doen!

Fijne dag allemaal

Geen opmerkingen: