dinsdag 15 maart 2011

Thank you for you and all that you do...

Hallo allemaal,

Daar ben ik alweer...ik heb namelijk vandaag 2 kaarten kunnen afmaken. Ook deze is vrij 'clean' gebleven.

Dit afdrukje heb ik zondag ingekleurd met mijn vriendin. Ze zoekt een nieuwe hobby en terwijl onze mannen buiten aan het voetballen waren hebben wij met de Derwents zitten stoeien:-) Ze is helemaal enthousiast en gaat ook beginnen met kaarten maken. Kunnen we lekker een date plannen om samen te freubelen...wel eens zo gezellig dan altijd alléén aan tafel te zitten!


Tilda is dus ingekleurd met Derwents en weer uitgestands met mijn nieuwe Spelbinder. Het papier komt uit mijn nieuwe blok van K&C Kompanie. De randpons van Martha Steward had ik al en op de beurs heb ik de hoekpons erbij gekocht toen ik hem zag! Ik heb er een lintje doorheen gemaakt en op twee hoeken een strikje. Wat strass steentjes, roosjes en mooie tekst maken het weer af!


Vind de kaart wel heel saai en kaal dus denk erover om er nog wat aan te veranderen. Maar aan de andere kant: Er zijn genoeg mensen die niet van bergen poespas op een kaart houden...hihi!

Ik doe met deze kaart mee met de volgende challenges:
Pixie dust studio Thank you for being you
Whimsie doodles Green
Creative cowgril challenge blog Monochromatic
Sentimental sundays Let's go green
Stamp challenges Something cream and green
Belli challenge blog Animals

Zo...dit was mijn bijdrage voor vanavond. Ik verheug me nu alweer op het lezen van alle leuke, lieve en soms grappige berichtjes die jullie trouw achterlaten! Ik merk wel de meer volgers ik krijg de meer werk het is om al jullie blogs bijlang te gaan. Ik doe echt mijn best, maar er zal heus wel eens iets tussendoor schieten, sorry daarvoor!

Geen opmerkingen: