zondag 6 maart 2011

Mijn gewonnen candy van Durvina

Hallo allemaal,

Helaas geen kaart van mij vandaag, ik was druk met allerlei andere dingen.
Wel heb ik nog een foto van mijn gewonnnen candy die ik bij Durvina heb gewonnen!
Ook had ze er een hele mooie zelfgemaakte kaart bij gedaan...



Bedankt voor al het moois Durvina, genoeg materiaal om heel veel kaarten van te maken!!!

Nu nog even iets heel anders...

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of er trouwe volgers van mij naar de knotsgekke kaarten en scrapdagen in Zwolle gaan?!?!?! En zo ja, welke dag?
Ik weet eigenlijk niet of deze dagen al vaker zijn geweest en zo ja zou graag van jullie horen of het er leuk is! Ik heb er zo'n zin in...mijn bankrekening niet...lol!

Ik ga er ook heen en zou het leuk vinden daar wat 'bekende'gezichten te ontmoeten, want meer als een foto is het nu nog niet. Maar dat kunnen we natuurlijk veranderen:-)

Nog een fijne zondagavond en morgen ben ik er hopelijk weer met een kaart!

Geen opmerkingen: