zondag 6 maart 2011

Een blog award gekregen van Marianne!

Een hele goede morgen allemaal,


Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.... En ik lees net dat ik een blogaward heb gekregen van Marianne...Thnx!!! Wat lief en een heel groot compliment! Helemaal van iemand die zelf de ene schitterende creatie na de andere maakt. Geloof je me niet...ga maar een bij haar kijken! En ze geeft ook nog eens een hele leuke candy weg:-)

Ik mag deze award ook doorgegeven aan 8 volgers en moet ook 8 dingen over mezelf vertellen.
1) Ik ben 35 jaar jong!
2) Ik ben heel rijk met twee geweldige kinderen, een jongen van 4 en een meisje van 2
3) Sinds kort maak ik pas scrapkaarten en ben nu al 'verslaafd'
4) Een andere hobby is tuinieren in de zomer!
5) Ik heb veel te veel hobbyspullen, maar kan niet stoppen met kopen:-)
6) Door mijn chronisch astma ben ik in veel dingen beperkt, maar geniet dubbel van alles wat ik nog wel heb...
7) Ik werk helaas niet, maar ben voor 100% een huismanager...ook een drukke baan...lol!
8) Ik sport ook graag en ga ongeveer 3 keer per week naar de sportschool

Zo...genoeg over mij...nu mag ik dus 8 mensen uitkiezen aan wie ik deze award ga doorgegeven. Ik probeer dit zo te doen, dat mensen hem van mij krijgen die hem inmiddels nog niet hebben:-)

Marijke en Chantal, Alleta, Manuela, Arjetta, Cynthia, Jolanda, Irene en Tinie.

Ga eens bij deze mensen kijken, ze maken de mooiste dingen!

Er zijn natuurlijk veel meer lieve volgers die het verdienen, maar ik moest een keus maken!

Veel plezier met het doorgeven allemaal! Ik ga mijn laatste was ophangen en even buiten genieten met de kids!

Geen opmerkingen: