zondag 20 maart 2011

Fijne paasdagen

Hallo allemaal,

Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers! Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn blog bezoeken en misschien wel wat inspiratie op doen:-)
Vanmorgen heb ik het huishouden gedaan en een kaartje gemaakt en daarna zijn we op visite geweest naar vrienden. De kids konden lekker samen spelen en de papa's&mama's lekker van de zon genieten!


Ja, ja ik heb weer ingekleurd met de copic markers. Op de schoenen na ben ik voor het eerst redelijk tevreden. Op de foto lijken de kleuren wel anders als in het echie...hebben jullie daar ook last van? Hoe ik ook fotograveer, het is totaal anders dan het in werkelijkheid is. En dan voornamelijk de huidskleur...die lijkt helemaal te verbleken!


Ik moest van mezelf een kaart maken van mijn restjes papier, want daar heb ik veel te veel van. Wie spaart die heeft wat...LOL! De randen van het afdrukje heb ik bewerkt met Distress Ink, Spun sugar. Ook heb ik mijn nieuwe ponsset van Martha Steward gebruikt voor de tekst. Wat een leuke ponsen, ben erg blij dat ik ze heb gekocht! Heb alles verder recht afgesneden en aan 1 stukje met een borderrand van Crealies een randje gemaakt. Wat lint, kant, knoopjes, parels en ik was weer tevreden!

Er zijn verschillende challenges waar ik aan mee kan doen:
Papretake weekly challenge Triple tastic
Stamp with fun Spring
Wags 'n' Whiskers Spring
Whoopsi daisy challnege Easter time
Totally Gorjuss Button it
Stampavie and more Spring of easter
A spoonfull of sugar Sketch

Ik hoop dat jullie allemaal van het mooie weer hebben genoten dit weekend! Ik lees elke keer weer met heel veel plezier jullie trouwe berichtjes. Nog 7 volgers en dan zit ik op 100...en zoals beloofd heb ik dan een mooie candy, die meer dan de moeite waard is:-)

1 opmerking:

Barb Hardeman zei

This is so sweet! Your coloring of Tilda's dress is so smooth and beautiful! I love your layout and the different layers of dp. Thanks for joining the Magnolia-licious Highlites Easter/Spring Extravaganza this month. Barb