maandag 14 maart 2011

Lege bankrekening:-)

Goedemorgen dames,

Welkom voor al mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie zin hebben om mijn creatie's te bewonderen. Ik ga opeens in raptempo richting de 100! En als ik die bereik geef ik een hele mooie candy weg, hij ligt al klaar...

Ik heb een leuke dag gehad op de beurs in Zwolle zaterdag. Het was heel rustig en je kon overal goed bij...en dat is wel te zien aan mijn uitgave patroon...LOL!'


Hier zie je deel 1...hihi
Met o.a. wat nieuwe ponsen, copic markers, de scor pal, stempels van lili of the valley, nog een stempelsetje, blendertool van Tim Holtz, wat lint en een gaatjestang.


En dan deel twee:
Design blok van K&C kompanie, B platen voor de cuttlebug, DCP papier om uit te proberen, stapel Maja design papier, mallen van Crealies, Spelbinders en Marianne design. Nog Distress Ink, een stempel, grote brads, lijm en stickles.

Wat veel als ik het zo zit te typen, ik krijg er het schaamrood van op de kaken:-) Ik verkoop best veel kaarten en leg al dat geld aan de kant om weer nieuwe dingen van te kopen, dus de uiteindelijke 'schade' viel nog mee...haha!

Ik moet eerst weer sparen voor de volgende beurs...dus moet maar flink wat kaarten maken.

Gisteren niet meer veel gedaan met al dat nieuws...mijn handen jeukten wel hoor! We kregen visite en ik ben uiteindelijk wel aan de tafel beland met mijn vriendin. Ze wilde ook wel eens een afdrukje inkleuren, dus de Derwents te voorschijn en kleuren maar! Ze vond het erg leuk, dus ik denk dat we wel vaker een freubelmiddagje/avond gaan plannen:-)

Nou, ik ga mijn kids zo klaarmaken en naar school/peuterspeelaal brengen an dan rijd ik naar Groningen. Het is alweer tijd voor mijn Xolair injectie's die ik elke 20dgn krijg. Ik hoop vandaag nog een kaart te plaatsen, maar als het zieke gevoel overheerst wordt het morgen.

Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen: