zaterdag 19 maart 2011

Make a wish!!!

Goedemiddag allemaal,

Vandaag dan eindelijk weer een kaartje van mij... Mijn urineweginfectie wil maar niet 'vertrekken' en ik heb gisteren weer een nieuwe kuur gekregen. Hopelijk gaat hij nu snel zijn koffer pakken en een lange vakantie maken...lol!


Ik ben weer in de weer geweest met de copics en ik blijf het nog een beetje moeilijk vinden. Maar deze Tilda heb ik goedgekeurd en dus op een kaart gemaakt. Ik heb haar uitgeknipt en op een ronde Spelbinder geplaatst en vleugels gegeven d.m.v. 2 grote vlinders die gemaakt zijn met een Creatable. De bovenste vlinder heb ik bewerkt met glossy accents!
Het papier...hoe kan het ook...is van Maja design en de randen heb ik omgekruld en met een splitpen vastgezet!


Ook mijn nieuwe randpons heb ik gebruikt en er een blauwe rand mee gemaakt en daar een mooi stukje kant ondergeplakt. Om de beide lijntjes te verdoezelen heb ik er een smal lintje overheengezet en een strikje gemaakt. Aan de binnenkant heb ik een tag gemaakt van Magnolia. Hier en daar wat parels, roosjes bewerkt met stickles en de tekst maken het weer af!


Met deze kaart kan ik aan een aantal challenges meedoen:
It's a magnolia challenge Creatie met een magnolia erop
Stamp something Something sweet
Wild orchis challenges Dieing to punch it out
Creative craft challenge Lace
Scr@p cards challenge blog Blauw
Nederlandse magnolia challenge blog Minimaal 2 magnoliaproducten
Digital teusday challenge It's a magical world
Stamptacular sunday challenge Sketch
The shabby tearoom Party time
Whoopsi daisy challenge Pile on teh flowers

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe. Hier schijnt de zon, dus lekker met de kids naar buiten en vanmiddag ook nog aan de freubel met mijn vriendin!

Geen opmerkingen: