maandag 21 februari 2011

Jullie derde kleinkind is geboren...

Hallo allemaal,

Vanmorgen mijn injectie's weer gekregen in het ziekenhuis en dan heb ik altijd 2 dagen knallende hoofdpijn. De oudste is logeren bij opa&oma en mijn meiske is lief aan het kleuren. Knutselen staat mijn hoofd niet naar, maar ik had gisteravond deze kaart al gemaakt, dus heb ik wel weer wat nieuws voor jullie:-)

Deze keer is het een kaart voor mensen die voor de derde keer opa&oma worden...


Het papier is van DCWV, the sweet stack. En van het afdrukje is voor mij het merk onbekend...als iemand van jullie het weet hoor ik het graag! Ik vond die 3 kleine olifantjes wel erg toepasselijk voor de drie kleinkinderen die er straks zijn! Uitgestansd met een nestabilitie en de tekst heb ik gemaakt op de computer! De afbeelding is ingekleuren met mijn Derwent potloden. Ik heb vandaag ook weer lekker zitten kleuren in het ziekenhuis terwijl ik zat te wachten, ik probeer altijd van de nood een deugd te maken!


Met wat lint, strasssteentjes en een splitpen is het kaartje wat mij betreft helemaal af!

Deze kaart past prima binnen de volgende challenges:
Sweet sketch wednesday Sketch
Papertake weekly challenge Putting on the glitz
Stamptacular sunday challenge S.O.S. someone special
Whoopsi daisy challenge Someone special
Fab'n'funcky challenges Make your own

Bedankt voor alle bezoekjes aan mijn blog! Ik ben nog maar 2 maand actief hier en nu al verslaafd:-) Verslaafd aan het zelf posten, kijken bij anderen maar vooral aan al jullie lieve berichtjes!

Fijne avond allemaal!

Geen opmerkingen: