zondag 6 februari 2011

Een romatisch kaartje en wat ander nieuws:-)

Hoi allemaal,

Na een druk en chaotisch weekend heb ik uiteindelijk toch nog een kaart weten te maken! Hij is niet helemaal zoals gehoopt, maar dat heeft iedereen wel eens...hihi!


Ik heb een afdrukje van the Greeting Farm gebruikt en ingekleurd met Derwent potloden! Het papier is van een paperpad Country Rose van Kars en het hart is gemaakt met een multiframe van Nellie Snellen. Een mooi stuk kanten lint, een strik en de mooie roosjes van Wild Orchid zorgen voor de laatste puntjes op de I.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge's:
Stamp With Fun Sketch
Zo Wie Zo Valentijn
Creative Craft Challenges Love is in the air


Verder heb ik een Award gekregen van Donna...THNX gril!!!


Ik mag deze ward nu gaan doorgeven! Er zitten wel enige regeltjes aan natuurlijk...sorry:-)
Maak een post waar je de 'LOVE blog' in plaatst. Je moet ook de blog van de persoon die je de award gaf linken in je bericht en hem/haar laten weten dat je het aceepteerd! Je kan vervolgens kiezen uit 3 tot 5 favoriete blogs die je tevens linkt in je bericht.Ik geeft de award aan de volgende personen:

Aartje
Sanne
Annemarie en Merit
Marijke en Chantal
Marianne

Dames ik hoor graag of jullie hem accepteren! Ik had hem natuurlijk het liefste aan al mijn lieve volgers gegeven. Ik waardeer elke volger even veel en lees met veel plezier al jullie lieve berichtjes en door het kijken op jullie blogs krijg ik zoveel inspiratie!

Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad en alvast een fijne nachtrust voor straks!

Geen opmerkingen: