zondag 20 februari 2011

House Mouse stempel

Zo, eindelijk weer een kaart van mij... Door alle drukte had ik al bijna een week geen kaart genmaakt en ondanks dat was mijn creativiteit ver te zoeken.

Heb een kaartje gemaakt met een afdrukje van House Mouse...ook niet meteen het makkelijkste om in te kleuren met Distress Ink denk ik:-( Maar goed, oefening baart kunst...laten we daar maar op hopen!


Ik heb het verder vrij simpel gehouden. Papier van Maja Design en wat kant, lint en een mooie splitpen. En drie groepjes roosjes van Wild Orchid Craft met wat geponste takjes!

Deze kaarte laat ik mee doen met de volgende challenges:
Stamp With Fun Sketch
Whoopsi Daisy Challenge Free and easy
'House mouse and friends monday challenge Your favorite house mouse stamp
The color throwdown Light green, ballet blue, dark green
Everybody Art Challenge 3 Papers, 3 flowers and option ribbon
Creative Inspiration Challenge Blog Distress

Zo, hopelijk komt de creativiteit gaanderweg weer terug... Morgen eerst naar het ziekenhuis voor mijn injectie's die ik elke 20dgn krijg ivm mijn astma en dus 2dgn flink ziek. Woensdag met mijn meiske naar het consultatie buro en donderdag met haar naar het ziekenhuis. Drukke week voor de boeg! Ik vind het elke keer heerlijk om jullie lieve reactie's te lezen...alvast een bedankje aan mijn trouwe volgers:-)

Fijne avond allemaal!

Geen opmerkingen: