dinsdag 8 februari 2011

Een Criss-cross kaart!

Hoi dames,

Heb me vandaag gewaagd aan het maken van een criss-cross kaart...en was dus alweer uit mijn comfortzone:-) Ik heb wel eerst de foto's vervangen die ik gisteravond bij mijn verjaardagskaart had geplaats en moet zeggen dat deze een stuk mooier zijn! Heeft er iemand uberhaupt tips om mooie foto's te maken als het donker is?


Heb de kaart versierd met het mooie Maja Disign papier...dit papier is momenteel echt favoriet bij me, want wat is het mooi en super om mee te werken. Verder heb ik meteen mijn hotfix gebruikt die vandag werd gebracht door de postbode...leuk dingetje hoor! De 3 buiten randen heb ik versierd met een rand gemaakt met de Martha Steward pons en de binnenste twee met een witte kant. Een dubbele strik erop en nog een mooie label gemaakt om erin te doen. Die heb ik gemaakt op de pc en versierd met roosjes van Wild Orchid!


Ik doe mee met onderstaande challenges:
Stampavie and more Criss-cross card
Meljen's Designs Fancy folds
Pixie Dust Studio Say it with roses

Ook heb ik vandaag een Award gekregen vanAnnemarie en Merit.
Wat een eer dames dat jullie bij het uitdelen aan mij hebben gedacht, dat is een heel goed gevoel!
Aangezien ik deze award zondag zelf ook al heb uitgedeeld doe ik dat deze x dus niet meer!

Ook ben ik trots op mijn top 3 plek bij Stamptacular Sunday Challenge met mijn Winter wind kaart!

Ik vind het heerlijk om al jullie berichtjes te lezen en mag graag bij jullie komen om al jullie werk te bewonderen en om nieuwe inspiratie op te doen!

Fijne avond!

Geen opmerkingen: