donderdag 3 februari 2011

Huwelijkskaart!

Goedenavond dames,

Is het alweer donderdagavond, wat vliegen de weken ook om! Ik kom uren te kort op een dag:-) Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor mijn ouders die zaterdag naar een huwelijksfeest moeten!


Ik zag een challenge waar het thema wit is, dus alleen het afdrukje mocht een kleur hebben. Hier heb ik gekozen voor een snoesje en heb ik mijn haaknaald gepakt en een kanten kleedje gehaakt. Daar achter zit een creatable van Marianne Design en ik heb een mooi embossingfolder gebruikt voor de gehele achtergrond en de binnenkant van het gehaakte kleedje. Een mooie dubbele lint erop en nog wat roosjes van Wild Orchid om het af te maken!

Aan de binnenkant heb ik 2 vakjes gemaakt, één waar het kaartje in kan met tekst en één waar ze geld of een kadobon in kunnen doen. Helaas was fijn fototoestel leeg.....GGrrrrrr...dus die foto's houden jullie van me te
goed!

Met deze kaart wil ik mee doen met de volgende challenge's:
Wags 'n Whiskers White
The Shabby Tea Room Get creative

Alvast een heel fijn weekend en enorm bedankt voor de vele lieve reactie's op mijn valantijns lantaartje...super om te lezen!

Geen opmerkingen: