maandag 28 februari 2011

Valentijns blog hop gewonnen en aankondiging van Easter/Spring hop

Hallo allemaal,

Ik kom net terug van het sporten en wil voor het slapen gaan natuurlijk nog even al jullie mooie creatie's bekijken! En nu lees ik tot mijn grote blijdschap dat ik de valentijns blog hop vanCreative cowgirls challenge blog heb gewonnen...

Ik kan mijn ogen niet geloven...wat ben ik blij!!! Ik heb gewoon een verassings pakket gewonnen van $50,- Ik heb natuurlijk meteen een mail gestuurd en kan niet wachten tot het er is. Guduld is een schone zaak, want Amerika is niet naast de deur:-)

Als het er is show ik natuurlijk een foto en ik hoop morgen de tijd te hebben weer een kaart te posten!

Ze hebebn 27 maart weer een nieuwe bloghop en ik zou zeggen...hop vrolijk mee allemaal en wie weet... Ze geven weer een pakket weg ter waarde van 50 dollar, echt de moeite waard dus! Het enige wat je hoeft te doen is een post creeren waarin je de hop aankodingd en de badge in je sitebar zetten! Peace of koekkie toch...lol!



Slaap lekker allemaal

Geen opmerkingen: