donderdag 1 september 2011

Verjaardagskaart...

Goedemorgen lieve mensen,

Ik wil jullie eerst bedanken voor de lieve berichtjes die ik gisteren kreeg op mijn blog post. Fijn om te lezen dat jullie zo begipvol zijn en er meer mensen zijn die zich in dit verhaal herkennen!

Gisteren was de verjaardag van Sanne, dus heb ik een verjaardagskaart die kant opgestuurd! Inmiddels is de kaart aangekomen en kan ik die dus nu aan jullie laten zien. Sanne, met een heel eigen mooie en frisse stijl is weg van Tim Holtz dus was de keus niet zo moeilijk!

Op de beurs in Zwolle heb ik een make&take gedaan bij de stand van Scrapbookzolder die werd verzorgd door Anette. We hebben de basis gemaakt van een tag met gebruik van Tim Holtz technieken. Heerlijk poetsen met verschillende kleuren distress ink.


De stempels zijn natuurlijk ook van Tim Holtz en de achtergrond is bewerkt met embossing poeder. De vlinders zijn daar weer bovenop gestempeld en nogmaals op dikke plastic en uitgeknipt. Aan de zijkant heb ik een filmstrip van eveneens Tim Holtz gebruikt met daar onder kleine letters gestempeld op cardstock. Toen per letter uitgeknipt en bewerkt met distress ink.


De tag is gemat op zwart cardstock en daarna nog een keer op kraft cardstock. Wat zwart kant, stoere hotfix steentjes, een toepasselijke bedel in de vorm van een vlinder en nog wat touw, gaas en lint door het gat van de tag...en klaar is K eehhh Mieke:-)

De tag doet mee met de challenges van Top tip tuesday, Crafts and me challenges en Fab 'n' funcky challenges

Maandag gaat de oudste weer lekker naar school en de jongste weer 3 dagdelen naar de peuterspeelzaal. Back to normal live!!! En ik krijg dan weer wat meer speelruimte voor mezelf...haha!

Voor iedereen een hele fijne dag en tot de volgende keer!







27 opmerkingen:

Wilma zei

Goede morgen K eehhh Mieke,
Je hebt HEERLIJK zitten soppen met die distress inkt en de tag voor Sanne is GEWELDIG. MOOIE kleuren en MOOIE vlinders.....ik ben helemaal "weg" van vlinders.....dus hou kan het ook anders ☺☺☺
Liefs Wilma

Irene zei

Hij is helemaal anders geworden (echt Mieke dus!!) en helemaal mooi! Hoezo, geen inspiratie????

Liefs, Irene

Neline zei

Ik vind hem helemaal geweldig geworden! Sanne boft maar. Super van kleur en de vlinders op transparant....helemaal top.
groetjes
Neline

Thea zei

Prachtig Mieke, vind de vlindertjes erop ook heel mooi verwerkt.

Groetjes Thea

Anneke. zei

Zo die is mooi geworden!! Als Sanne dol is op de technieken van Tim Holtz id jou kaart voor haar een topper.
Groetjes Anneke.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige tag heb je gemaakt. Ziet er supersssss uit.

Groetjes Astrid.

Marijke zei

Geweldig, wat is dit een mooie tag! Prachtig de techniek met distress inkt en mooi de tere vlinders erop.
Groetjes, Marijke en Chantal

Sanne zei

Je begrijpt wel dat ik enorm blij was met deze kaart! Hij is werkelijk helemaal te gek. Ik kreeg er gisteren ook erg veel complimenten over op mijn feest. Iedereen vond hem erg apart (in positieve zin natuurlijk)! Tja, Tim Holtz en vlinders, een goede combinatie Mieke! Heel erg bedankt!

Liefs Sanne

Jolanda Cuper zei

Wow dit is ook een super tag geworden geweldig!
Groetjes Jolanda.

Fieneke zei

Wat super gaaf Mieke, Erg leuk met die transparante vlinders!! Die ga ik onthouden.
Groetjes Fieneke

Anke zei

Wat een mooi kaartje. Heel leuk.
We hopen dat je je snel wat beter voelt.
groetjes Tessa & Anke

Tinie zei

Wowwww wat een geweldige kaart, ik vind Tim Holz super, maar soms ook o zo moeilijk om er iets mee te maken, dit is geweldig!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi mieke
dat ziet er super mooi uit,het lijkt of de vlinders willen opvliegen,TOP!
groetjes van corry

Christa zei

owww deze is wel heeeel gaaff, vlinders tja mijn favoriet ;)
heel gaaf mieke xx

Liesbeth zei

Helemaal geweldig Mieke.
Dit ziet er ook al zo mooi uit.
Ik vind het een erg mooie stijl dit (door jou uitgevoerd)
gr. Liesbeth

greet zei

Wow Mieke wat een prachtige tag voor Sanne! Supermooi gemaakt.
Heerlijk dat je zo lekker kunt knutselen, dan vergeet je de vervelende dingen lekker even.

Groetjes Greet

marja zei

Wat een prachtige Tag Mieke, schitterend. Ik vind die vlindertjes zooo geweldig!!!

Lieve groetjes Marja.

arjette zei

Wat ziet dat er geweldig mooi uit zeg, helemaal top!!!

gr. arjette.

GerJanne zei

hoi Mieke,

nou, dit ziet er heel erg mooi uit! Wat een prachtige vlinders.
En ja, lekker, hè, als alles weer in een normaal ritme komt. Geniet er maar weer van!

GerJanne

Maia zei

Wat een prachtige tag is het geworden!
Even een werkje met die inkten maar dan krijg je ook iets speciaals!
Groetjes Maia

Annemarie en Merit zei

wat een pra chtige tag.
En inderdaad het normale leven houd je het langste vol er is overal een tijd van.

Christa zei

Hoi Mieke , wat een mooie Tim-tag heb je gemaakt !! Mooi in dat groen. En fijn he als je het rijk weer even voor jezelf hebt voor een paar uurtjes....alhoewel ik er erg aan moest wennen deze afgelopen week. Creatieve groetjes van Christa.

Marlies zei

Helemaal super Mieke, wat een geweldige details en zo mooi in de vintage look!
groetjes, Marlies

Dora zei

wauw. wat een mooie tag.
die uitwerking van die vlinders op plastic zijn erg leuk!! wat een mooi idee..
mooie kleuren.
groetjes dora

heidy zei

Prachtige Tag Mieke!
Leuk dat je deze week met fab'n'funky mee doet!
Groetjes Heidy

Diamond Doll zei

This is beautiful, those butterflies are fab.
Thanx for joining us at CRAFTS and ME this week.
(hugs)
Trish (-:

Ginny zei

Gorgeous! Thanks for joining fab'n'funky this week!