woensdag 28 september 2011

Opname ziekenhuis

Lieve blogdinnen,

Het is jullie misschien al wel opgevallen dat het wel heel stil is op mijn blog. En ook geen reactie's van mijn kant op jullie mooie creatie's...

De reden daarvan is dat ik momenteel opgenomen ben in het ziekenhuis met een heftige longontsteking die wordt veroorzaakt door een nog onbekend 'beestje'... Ik heb natuurlijk al geen beste longen door mijn astma en daarom dus nu aan een ziekenhuisbed gekluisterd:-(

Ik weet niet hoe lang ik nog moet blijven, maar hoop snel weer naar huis te kunnen om daar verder op te knappen.

De kids missen hun mama thuis en ik mis hun misschien nog wel meer...

De internetverbinding hier is niet fantastich, dus ik weet niet in welke frequentie ik af en toe aanwezig zal zijn!

Liefs Mieke

51 opmerkingen:

Marijke zei

Mieke, het zit jou toch ook niet mee!! Wens je heel veel beterschap toe en dat ze maar gauw dat 'beestje'uit je longen verjagen! Sterkte met alles.
Groetjes, Marijke en Chantal

Christa zei

OOOO Mieke , dat is balen voor je. Dat lijkt me verschrikkelijk om op die manier van je gezin gescheiden te zijn....Maar jouw gezondheid is natuurlijk ook erg belangrijk. Ik hoop dat ze snel zullen weten welk beestje het is en dat ze gericht kunnen gaan behandelen. Heel veel beterschap !! Lieve groetjes van Christa.

José zei

Jeetje Mieke, das niet zo mooi. Ik hoop van harte dat je snel weer op de been bent! Sterkte met alles en de kinders komen straks vast op bezoek!
Groetjes,
Jose

Elise zei

Ik had je nog een mail gestuurd voor nog een extra kaartje voor de beurs in hardenberg. Maar dat zit er denk ik nu niet in.
Ik wens je heel veel beterschap! Hopelijk knap je snel weer wat op.
Groetjes Elise

Gea zei

Hey Mieke heel veel beterschap gewenst gr Gea Bogema

helma's crafting zei

Nou Mieke dat is niet zo mooi.Doe het maar rustig aan, en zorg dat je weer lekker opknapt.Beterschap vanuit deze kant.
groetjes,Helma

manuela zei

het zit jou toch ook niet mee!! Wens je heel veel beterschap toe en dat ze maar gauw dat 'beestje'uit je longen verjagen! Sterkte met alles.

liefs manuela

Rachel zei

Beterschap en ik hoop dat je snel weer op de been bent! Groeten Rachel

Lia zei

heel veel sterkte en beterschap hoop dat je snel weer thuis mag komen
liefs Lia

arjette zei

Oo bah zeg, wat is dat balen!!!! Heel veel beterschap en ik hoop voor je dat je snel weer naar huis mag!!!

gr. arjette.

Liesbeth zei

Ik had je idd al gemist hier in blogland, ik hoop dat je snel weer opknapt en verder thuis mag herstellen.
Pas je dan wel goed op jezelf?
Heel veel beterschap.
gr. Liesbeth

Sanne zei

Jeetje, dat is me ook wat zeg! Knap maar goed op meid! Heel erg veel beterschap!

Liefs Sanne

angeleef zei

Hoi Mieke
Trek het je niet te veel aan. Concentreer je gewoon heel veel op je gezondheid nu, dan kan je je daarna meer op het bloggen en je hobby concentreren. Lief dat je iets liet weten en veel beterschap gewenst!!
Groetjes
** Evi **

Dora zei

Hallo Mieke,
dat is niet zo mooi. en inderdaad dan mis jij gezin,echt wel, en dan kijk je wel uit naar het bezoek uur, tenzij je je echt ziek voelt en niet half,half...sterkte en beterschap, hopen dat ze je de juiste medicatie voor je vinden om dat 'beestje'uit te kunnen schakelen.
sterkte en de groetjes ook aan je gezin.
Dora

Sieta zei

Hoi Mieke,
Wat vervelend nou, ik hoop dat je snel mag herstellen en weer naar huis mag.
Laat je maar lekker verzorgen zodat je snel weer naar man en kids terug kunt.
Heel veel beterschap.

Lieve groetjes Sieta

mieke zei

Mieke,

Beterschap en hopelijk mag je snel weer naar huis, daar knap je meestal het snelste op. Een longontsteking is niet niks en het zal nog wel even duren voor je oude ben maar.

Heelveel sterkte,

Mieke

Anoniem zei

Mieke meisje wat vervelend. Jij bent nogal eens aan het dokteren geloof ik. We wensen je heel veel sterkte toe en natuurlijk ho
En we dat je weer snel bij man en kinders thuis kunt zijn.
Groetjes Joke

Tinie zei

Ooh Mieke, wat vervelend voor je!!
Ik hoop dat het snel wat beter gaat en je weer snel naar je kinderen kan! Ik heb toevallig ook za, zo en maandag in het ziekenhuis gelegen. Sterkte en beterschap toegewenst!
groetjes Tinie

corryskaart zei

hallo mieke
wat vervelend voor je!
en hoop dat je heel gauw weer thuis bent bij man en kinderen!
veel sterkte en groetjes van corry

Anneke. zei

Hallo Mieke,
Had al van je ziekenhuisopname gehoord, zoals je weet. Snel weer beter worden en jammer dat je er morgen niet bij kunt zijn. We zien je een volgende keer!
Groetjes Anneke.

Aletta zei

Hoi Mieke,

Ik wens je heel veel sterkte en beterschap toe.

Groetjes Aletta

Thea zei

Hoi Mieke,

Heel veel beterschap en ik kan me goed voorstellen dat jullie elkaar missen.
Ik hoop dat je snel weer mag opknappen en bovenal weer snel thuis mag zijn.
Sterkte!

Liefs Thea

Cynthia zei

Jeetje Mieke wat vervelend! Hopelijk mag je znel naar huis want er gaat toch niets boven je eigen huisje met bed en kinderen! Heel veel beterscahp.

Groetjes,

Cynthia

Gretha zei

Ik wens je heel veel sterkte en beterschap. Ik hoop dat dat beestje snel de benen neemt.
Liefs Gretha

Anke zei

Oh wat vervelend voor je. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en weer naar huis mag.
liefs Tessa & Anke

Cornelie zei

Ben nog niet zo lang je volger, maar vind het vervelend te lezen dat je in het ziekenhuis ligt! Hoop dat je snel weer op de been bent. Sterkte!
Groetjes Cornelie

Marcelle v.d Ven zei

Jee Mieke nou knap maar snel weer op, waqnt ik vind je kaartjes zo leuk dat ik elke dag even kijk, maar 't was inderdaad al een poosje geleden. Veel betrschap uit het verre Zeeland.
Gr Marcelle

Marcelle v.d Ven zei

Jee Mieke, dat is ook wat. Ik miste al n beetje je kaartjes ze zijn altijd zo leuk. Ik kijk elke dag wel even. Nou wordt gauw weer beter.
GR vanuit een ver Zeeland
Marcelle

Marlies zei

Wat erg voor je Mieke dat je toch in het ziekenhuis bent beland. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag. Heel veel sterkte en beterschap!!
Liefs, Marlies

Anneke zei

Hoi Mieke, ik wens je heel veel beterschap! En hoop dat je snel terug naar huis mag, enne doe maar rustig aan he ;)
Groetjes anneke

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een vervelend nieuws. Ik hoop dat je snel weer opknapt en lekker weer naar huis mag. Terug naar je kinderen. Heel veel sterkte en beterschap.
Groetjes Mirande

Anette zei

Van harte beterschap!!!!!

Jolanda Cuper zei

Wat ontzettend sneu voor je! Ik kan me goed voorstellen dat je liever thuis bent! Heel veel sterkte Jolanda.

Mandy's Magnolia cards zei

wat een vervelend nieuws.. :(
ik wens je heel veel beterschap toe en hoop dat je snel weer lekker naar huis mag
groetjes, Mandy

Fieneke zei

Hoi Mieke, Heeeeeel veeeel beterschap, dat je maar snel op mag knappen, want kindjes zonder mama en mama zonder kindjes alleen in een ziekenhuis bed is maar niks (en zonder partner ook....).
Sterkte met alles.
Groetjes Fieneke

stempelfreaks zei

dat is balen voor je!! Hopelijk krijg je snel de juiste medicijnen zodat de ontsteking snel weer verdwenen is en je snel weer naar je gezinnetje kan.
Sterkte!!!
Groetjes Astrid & Larissa

GerJanne zei

Hoi Mieke,

wat balen zeg! En ook zo sneu voor je kindjes....
Hopelijk voel je je snel weer beter!
Ik denk aan je en wens je veel beterschap!

GerJanne

Wilma zei

Hallo Mieke,
Jeetje meis.....wat vervelend voor je en ook een heeeeeel klein beetje voor je volgers, want nu moeten we je kaartjes missen.
Wens je Van ♥-e Beterschap toe en let goed op je zelf.
Liefs Wilma

marja zei

Ooooh Mieke wat erg!!! Ik wens je heel heel veel beterschap, en hoop dat ze er gauw achterkomen wat het voor beestje is, zodat je weer lekker naar huis kunt.

Groetjes marja.

Unknown zei

Jeetje Mieke dat is balen zeg ik hoop dat je snel opknapt en dat je weer snel bij je kids bent.

Lieve groetjes Suze

Aartje zei

Hallo Mieke, had je al gemist bij het bloggen. Het zit je ook niet echt mee met je gezondheid. Ik hoop dat je " beestje" snel effectief bestreden kan worden zodat je weer lekker naar huis kunt.
Groetjes Aartje

Ettie zei

ach meisje toch, je zei het al he,als je wel verbinding hebt mail je adres dan even door ,kunnen we je verwennen met kaarten ,of niet dames?
snel beter worden he

Kim zei

hoi mieke

heel veel beterschap.

groetjes kim

scraphobby zei

Hallo Mieke ,ik hoop dat je snel weer opknapt,van harte beterschap.
en dat je weer snel thuis bij je gezin bent.
gr Marian

Annemarie en Merit zei

Hoi Mieke,
Wat een vervelende situatie voor jou en voor thuis, hopen dat je maar snal beter mag worden.
Het allerbeste toegewenst.

Groetjes annemarie en merit

Anja zei

Dat is niet niks.Had al een mailtje gelezen van je en dacht dat je alweer thuis was,nee dus.
Meid doe kalm aan en wordt gauw weer de oude .

Dikke knuff Lfs Anja

Chantal zei

Wat ontzettend vervelend zeg! Ik wens je in ieder geval veel beterschap en hoop dat je snel weer wat gaat opknappen!

Groetjes,
Chantal

D K Crafts zei

Hi Mieke. Sorry to hear you are in hospital. Sending hugs your way and hope you get better very soon. Take Care. Donna

greet zei

He Mieke wat een vervelend bericht.
Het zit je niet mee. Ik wens je heel veel beterschap en hoop dat je snel weer opknapt.

Groetjes Greet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Heel veel sterkte Mieke en ik hoop dat je snel weer naar de jongens mag.
Liefs van Jacqueline

Joke zei

Hoi Mieke
Heel veel beterschap gewenst en dat je maar snel weer thuis mag komen.
Lieve groetjes van Joke