vrijdag 9 september 2011

Merci doosje... en 2 keer in de top 3!

Hallo allemaal,

Vanavond ben ik er dan eindelijk weer! Het was een drukke week en ik ben er een paar dagen niet geweest. Kids weer naar school, zwemlessen, logopedie, KNO arts, zelf Xolair halen enz enz... En dan is de week om voor je er erg in hebt:-)

Ik heb een tijdje terug een Merci doosje gemaakt in opdracht van mijn moerder, ze wilde een kleinigheidje hebben voor een man.



Volgens mij heb ik het patroon uit de Cards Only gehaald en het papier is van het merk 'ik heb werkelijk geen idee.nl'. De grote bloem heb ik zelf gemaakt uit bijpassend cardstock en de randen en het midden zijn gemaakt met een EK succes pons. De tag is gemaakt met een Creatable van Marianne Design en verder nog wat hotfix steentjes, knoop, vlinders en toen vond ik wel mannelijk genoeg:-)



En de inhoud spreekt voor zich natuurlijk...

Dit doosje doet mee bij de challenges van Papertake weekly challenge...thema is alles mag, Fussy and fancy friday challenge met het thema Celebration, bij Addicted to stamps challenge is het thema alles behalve een kaart en Die cut dreams challenge blog met de challenge gift box.

Ook wil ik jullie te vertellen dat ik de afgelopen dagen twee keer de top 3 heb gehaald. En dat is altijd weer een eer vind ik! Een random nummer generator pikt er willkeurig een nummer uit, maar bij een top 3 plek wordt je kaart persoonlijk uitgekozen en dat is een hele eer vind ik als er 100 kaarten of meer mee doen!

Bij Stamptacular sunday challenge was de uitdaging Diva-tacular en ben ik met mijn kaart in de top 3 gekomen.


En bij Crafts and me challenges was de uitdaging kant en ben ik eveneens in de top 3 gekomen, maar hier met mijn corner bookmarker


Het is heerlijk stil in huis. Thijs moest meteen na het zwemmen zijn bed in van mij, want morgen gaat hij de hele dag naar Walibi met 60 andere kids en begeleiders en het vertrek is om half 8 's morgens...ppffff...hihi!
Dit wordt door René zijn werk georganiseerd, een heel leuk initiatief vind ik!

Sacha is nog te jong om mee te mogen, maar die mocht een nachtje bij opa&oma op de boot logeren...dikke pret!

René is naar een bruiloft en is dus de hort op. En ik...ik zit dit bericht voor jullie te typen en ondertussen kijk ik een beetje tv! Volgend weekend ben ik aan de beurt, ik ga voor het eerst een workshop volgen, en wel het inkleuren met copic markers bij Creashop Duymelot. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Morgen is er van tien tot tien de RUN hier in Winschoten. Dat is een jaarlijks terugkomend event, waar de wereldrecord houders komen strijden om de winnaar te worden van de 100km. Erg druk, maar altijd erg gezellig! Dat wordt nog een hele strijd om Winschoten uit te komen om Sacha en Thijs weer op te halen!

Zo post ik dagen niks en nu weer een maga pagina...haha! Ik ga nu een snel rondje bij jullie allemaal doen, alvast sorry als ik niet bij iedereen een reactie achterlaat. Maar ik heb zoveel gemist...heb al even stiekem gekeken...dan zit ik hier om 3 uur vannacht nog op de bank!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe!

26 opmerkingen:

Irene zei

Wat heb je weer succes gehad met je creaties, proficiat Mieke! Ik ben het helemaal met je eens: een bewust gekozen plek in de top is een echte waardering, de rest is puur mazzel!!!
In de krant al gelezen over die RUN, nou het beloofd een aangename (broeierige?) dag te worden dus in ieder geval is de regen geen spelbreker. Geniet van je rust en vrijheid.....knutselen maar!!!
Goed weekend en volgende week heeeel veeel plezier op de workshop!!!

Liefs, Irene

marja zei

Je merci doosje is heweldig Mieke!!!!! Gefeliciteerd met top drie plaatsje, super!!!

Lieve groetjes Marja.

Sieta zei

Hoi Mieke,
Zo jij had ons weer genoeg te vertellen, zo horen we een tijdje niets van je en dan kom je langs met heel veel nieuws. Gefeliciteerd met je top 3 plekjes. En je merci doosje is prachtig geworden.
Veel plezier met je copic workshop, lijkt mij erg leuk om te doen.

Nog een fijn knutsel weekend.

Lieve groetjes Sieta

Fieneke zei

Wat een gaaf kadootje. Helemaal goed, papier, super mooie bloem een heel mooi geheel.
En gefeliciteerd met de "prijzen", terecht hoor het zijn super creaties. Fijn weekend groetjes Fieneke

Elise zei

Hij is weer helemaal toppie!! En die bloem is ook zo mooi! Fijn weekend gewenst!
Groetjes Elise

Marianne Reijgersberg zei

Hij is weer helemaal super Mieke.
Wat een mooi papier voor een "mannendoosje" en ik vind je bloem schitterend.
Gefeliciteerd met je top 3 plekjes! Helemaal met je eens dat een gekozen top 3 plek je toch wat meer voldoening geeft.
En Oh wat zou ik graag ook een workshop copics willen doen. Ik wist niet dat die er was.
Misschien kunnen we dat een keer samen afspreken. Lijkt me enig.
Goed luisteren naar alle tips en trics dan kun je het ons ook leren.
Lieve Groetjes Marianne

Wilma zei

Hallo Mieke,
Allereerst Van ♥-e Gefeliciteerd met het behalen van de TOP 3.....uitgekozen worden is echt een hele EER.
Ten tweede vind ik het SCHITTEREND hoe jij schrijft over het papier wat je hebt gebruikt....."ik heb werkelijk geen idee.nl" ☺☺☺
Ten derde heb jij met "geen idee.nl" papier een FLEURIG mercidoosje weten te maken.
Ten vierde.....maak het nou niet al te laat.
Ten vijfde.....hoor ik je denken.....waar bemoeid ze zich mee.
Ten zesde.....alvast een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

arjette zei

Wat een mooi merci-doosje, schitterend!!!! Misschien vind je het nog leuk om mee te doen bij ATSC? Daar past deze ook heel goed bij!! eennneeeh wij kiezen ook echt een top 3!! Dus....
Ja, zo zit je zomaar weer in de drukte als alles weer begint met school en sport etc.... bij mij is het juist rustiger geworden, allebei nu naar de middelbare school.... vreemd hoor, de hele dag alleen.... went ook wel weer maar het is nu toch nog effe vreemd... en de sport redden ze ook allemaal zelf (ga wel kijken natuurlijk maar naar trainen, daar hoef ik ze niet meer naartoe te brengen) dus ja, als ze weer wat ouder worden krijg je het weer wat rustiger... maar geniet er maar van, voordat je het weet gaan ze naar de middelbare.....
En ik dacht even dat je naar een copic workshop bij Scrap & More zou gaan.... maar nee... jammer want daar ga ik namelijk heen, ook volgende week zaterdag, had me leuk geleken je eens een keer in het "echie" te ontmoeten!
Fijn weekend!!!

gr. arjette.

Marijke zei

Wauw wat een mooi gepimpt en lekker MERCI doosje is dit en die grote bloem.......prachtig. Gefeliciteerd met je top 3 plekjes, dit is echt een waardering voor je mooie creatie. Geniet van het weekend!
Groetjes, Marijke en Chantal

Maia zei

Goed hoor dat je zoveel de top 3 gehaald hebt! Jouw kaarten zijn dan ook prachtig!
Dat doosje voor een man ook hele mooie mannenkleurtjes!
Geniet van het weekend,
Groetjes Maia

Lia zei

schitterend dooosje en mooi vrolijk papier heb je gebruikt.
Gefliciteerd met het behalen van de top 3
liefss Lia

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig cadeautje voor een man, heel mooi en de inhoud is ook heerlijk. Gefeliciteerd met je top 3 kaarten, helemaal verdient!
Groetjes van Jacqueline

Anja zei

Hoi,
Een schitterend kado-tje.Mooie bloem,en gefelciteerd met je top 3's.
En alvast veel plezier bij de workshop.

Groetjes Anja

Liesbeth zei

Hoi Mieke, je mercidoosje is geweldig geworden.
En je twee werkstukken waren ook echt een top 3 plaats waardig, vraag me af wie er dan 1 is geworden??? (lol)
gr. Liesbeth

Anneke. zei

Gefeliciteerd, Mieke! Helemaal terecht, je creaties zijn prachtig.

Heb je het al gelezen van die bofbips uit Groningen ;lol))
Groetjes Anneke.

Tinie zei

Echte een mannenkaart, heel erg leuk!!! En wat betreft je vermeldingen, het is helemaal terecht, je maakt werkelijk schitterende creaties!!!

Groetjes Tinie

Marlies zei

Gefeliciteerd met je top 3 plaatsen!!
Je merci doosje is ook weer een top creatie! Veel plezier met de workshop en een fijn weeken,
groetjes, Marlies

Anneke zei

Hoi Mieke, en zo leuk he al die leuke complimenten op je creaties :) Je merci doosje is dan ook weer helemaal geweldig!!
Groetjes Anneke

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd met het 2 maal behalen van de top 3!
Dit is ook weer een prachtig doosje!
Groetjes Jolanda.

Chantal zei

Wow, gefeliciteerd met je top 3 notaties Mieke! Dat is zeker verdiend! Leuk dat je een workshop gaat volgen en een fijn weekend verder!

Groetjes,
Chantal

Anke zei

Wat een leuk doosje. Gefeliciteerd met je top 3
Heel erg verdiend hoor!
liefs Tessa & Anke

Aartje zei

Hallo Mieke, gefeliciteerd met je toppers. Inderdaad altijd weer een eer.
Geniet maar lekker van die rustige momenten, de hectiek komt vanzelf weer terug.
Groeten Aartje

Christa zei

Hoi Mieke , allereerst proficiat met je Top 3 - noteringen !! Super voor je. En wat lekker , zo'n avondje voor jezelf na zo'n drukke week.... Gaaf dat je een workshop gaat doen met de Copics. Ik ga volgend weekend naar Scrap en More ; ook een workshop met de Copics. Heb er zin in. Creatieve groetjes van Christa.

Angie zei

Brilliant card so sweet Thanks for joining us at Papertake weekly.
Angie x

Dodici zei

Love your chocolate box,it's so beautiful.
Thanks for joining us at ATSC,hope to see you again!
Dodici
xxxx

Lisbeths kort og scrap zei

What a wonderful way to wrap a gift! I love the colours - fitting for both male and females :)
Thanks for playing along in Fussy and Fancys celebration challenge.
Lisbeth K