zondag 1 januari 2012

Tijd voor...

Hallo allemaal,

Op de eerste dag van het jaar is er heel veel veranderd op de challenge blog van Karen's Doodles Nederland.

Vanaf vandaag zal deze challenge blog verdergaan onder de naam Elke kaart een feestje. Vanaf nu gaan we werken met verschillende stempel merken en sponsors. Morgen worden die aan jullie voorgesteld... En geloof me, die zijn meer dan de moeite waard!

Tijdens het publiceren van de laatste challenge van Karen's Doodles, waar de uitdaging 'TIJD' is, was ik net weer thuis uit het ziekenhuis en heb ik dus mijn kaart niet aan jullie kunnen laten zien. Je kunt nog mee doen tot maandagnacht 24.00.


Ik heb voor deze uitdaging de digi Santa Christmas gebruikt en ingekleurd met copics. De basis is van bruin cardstock en het design papier is van Bo Bunny. Voor deze kaart heb ik de sketch gebruikt van Nederlandse kaarten uitdaging.


Achter de digi zit een tag met de rest van de tekst van de kaart verborgen en een leuke bedel in de vorm van een klok.

Verder heb ik de klok van Tim Holtz gebruikt, houten ijskristallen van de Xenos, kant, Liqiud appliqué, plakparels en twee wijzers van Tim Holtz die de tijd van vijf voor twaalf aangeven.

Deze kaart laat ik ook mee doen met de challenge van C.R.A.F.T. challenge en Addicted to stamps challenge.

Slaap lekker en tot morgen, want dan ben ik er weer met een kaart voor het blog van Krea 'Teja'.

27 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Mieke,
Tijd voor.....een wens: een heel Gelukkig Nieuwjaar en dat 2012 je alle goeds van de wereld mag brengen ☺☺☺
Al was de kaart van vorig jaar.....creatief gezien begin je het nieuwe jaar goed met deze PRACHTIGE kaart.
Liefs Wilma

Christa zei

oww wat gaaf mieke, mooi dat bruine papier, jij ook een goed nieuwjaar xx christa

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kerstkaartje nog Mieke, super gaaf! Ook voor jou het allerbeste voor 2012 en zeker een gezond 2012! Ik zal voor je duimen dat je niet meer naar het ziekenhuis hoeft!
Groetjes van Jacqueline

CreaSjouk zei

Wat een prachtig kaartje!
Superleuk!
Groetjes Sjoukje

Rachel zei

Wat een leuk kaartje weer!!!
Voor jou ook een gelukkig en ik hoop een gezond nieuwjaar!!!
Groetjes Rachel

Liefs Ineke zei

Hoi Mieke, allereerst een heel gelukkig en creatief 2012 toegewenst. Je hebt weer een schitterende creatie gemaakt. Geweldig mooi hoor.

heel veel liefs van Ineke

Sheryl zei

Hi Mieke, i adore this image and your card is beautiful. Happy New Year and I hope 2012 is good to you. Thanks for joining us at CRAFT this week good luck Sheryl xx

Irene zei

Heerlijk weer een mooie kaart van je te zien Mieke, dat betekent dat het weer ietsje beter gaat!!!
Rustig aan en houden zo!!!!!

Liefs, Irene

Anke zei

Wij wensen je een fijn, gezond en creatief 2012! Je kaartje is prachtig.
liefs Tessa & Anke

marja zei

Wat een onwijs gave kaart Mieke!!!!
Ik wens je een ontzettend super gezond en creatief 2012!

Lieve groetjes Marja.

arjette zei

Wat een prachtig kaartje Mieke!!!! Gaat het een beetje met je?
Ook voor jou en je familie alle goeds voor 2012 met heel veel liefde, gezondheid en creativiteit!!!

groetjes Arjette.

Maia zei

Prachtige kaart Mieke!
Ik wens je een fantastisch, gezellig, creatief maar bovenal wat gezonder 2012 toe...prachtig en helder je gedicht!
Lieve groetjes Maia

GerJanne zei

Hoi Mieke,

wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Wat fijn dat je je weer goed genoeg voelt om te knustelen! Ik duim voor je dat dat zo blijft!!

Lieve groetjes,

GerJanne

Esther zei

Beter laat dan nooit zeg ik maar.
Maar hij was het wachten waard hoor.
Hele leuke kaart en de digi is ook prachtig.
Beste wensen ook!!

Groetjes Esther

Christa zei

Hoi Mieke , wat een leuke kaart met deze schattige kerstman.... Bedankt voor het meedoen bij ATSC. Christa.

Tinie zei

Helemaal geweldig Mieke!! Een schitterende kaart, met hele mooie kleuren erin verwerkt!!!

GRoetjes Tinie

Mary zei

Hoi Mieke , ik zag dat je volger bent geworden van mijn blog....Super!! Ik heet je dan ook van harte welkom!
Ik wil je een gelukkig, gezond en creatief 2012 wensen!
Je kaart is super!! Leuk al die details! En erg mooie kleuren!
Ik hoop dat het elke dag weer een beetje beter met je gaat, hopelijk heb je niet teveel last van het vochtige weer (ik zag op het weerbericht dat het wel warm voor de tijd van het jaar is, maar helaas ook vochtig).
Groetjes Mary

corryskaart zei

hoi mieke
wat een geweldig leuke tijdkaart en die kleuren vind ik super!!
groetjes van corry

Liz's creative corner zei

Gorgeous card, love the image, thanks for sharing with us at ATSC, hugs Liz xx

Liz's creative corner zei

Gorgeous card, love the image, thanks for sharing with us at ATSC, hugs Liz xx

Aletta zei

Hoi Mieke,

Wat een prachtige kaart.

Maar de link bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging staat niet goed.

Leuk en gezellig dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

Groetjes Aletta

Heleen zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge van NKU.
Groetjes, Heleen

Marianne zei

Ik vind je kaartje prachtig.
Veel succes en dank je wel voor het meedoen bij NKU
Grotejs Marianne

Jolanda zei

Wat een mooie kaart . . . alles past zo mooi bij elkaar.
Leuk dat je je kaart hebt geplaatst bij de NKU

Sylvia x zei

What a super card...i love it... thanks for joining us at C.R.A.F.T.Challenges this week. Good luck

Sylvia xx

Anneke zei

Erg leuke kaart Mieke!! Super mooi :)
Groetjes Anneke

Elise zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdagingen!
Groetjes Elise