dinsdag 17 januari 2012

Elke kaart een feestje #98 - Maak een opbergdoos voor je kaarten

Goedemorgen allemaal,


Vandaag start de nieuwe challenge bij Elke kaart een feestje en de uitdaging is deze week #Maak een opbergdoos voor je kaarten. Nou, iedereen heeft wel gemaakte of gekregen kaarten die ze willen bewaren, dus doe allemaal gezellig mee deze keer!

Dit is mijn opbergdoos geworden...


Het afdrukje is van Karen's Doodles en heet Love at first sight, tevens is zij deze week onze sponsor!




Aan de doos zelf hoefde ik niet zo heel veel te doen, want die was al zo mooi van zichzelf:-) Het gebruikte designpapier is van Maja Design. De plakletters waren roze meer heb ik rood gemaakt met distress ink. Verder swirls gemaakt met een stans van Memory box, hotfix steentjes, rood glitterlint en een toepasselijke tekst.


Het lieve meisje en haar knuffel zijn ingekleurd met copic markers en uitgesneden met een ronde nestabilitie en daarachter een geschulpte nestabilitie van rood glitterpapier. Ik heb mezelf wel extra uitgedaagd om het jurkje rood te kleuren, want dat vind ik persoonlijk de moeilijkste kleur bij de copics... Met het resultaat ben ik ook niet helemaal tevreden, maar we moeten wat overhouden om over te zeuren...haha!

Ook nog even een foto van de andere kant van de doos!


Mijn collega's van team roze hebben ook stuk voor stuk prachtige doosjes gemaakt, ga snel HIER kijken voor alle resultaten daarvan!

47 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, wat een schitterende opbergdoos heb je gemaakt! Heel erg mooi!

Groetjes,
Nicole

Jolara zei

super gaaf zeg ! Liefs joyce

Geertje zei

Ook al zo'n prachtige doos!!
Heel erg leuk in die kleurtjes en de tekst op de zijkant vind ik heel mooi.
Groetjes Geertje

Anneke. zei

Prachtig doosje, Mieke. Je leuke details toegevoegd.
Groetjes Anneke.

Anette zei

Deze is ook leuk!!! lekker vrolijk met al dat rood.
Groetjes, Anette

marja zei

Ooooh Mieke deze doos is ook weer geweldig!!

Lieve groetjes Marja.

Marlies zei

Wat een super mooie doos Mieke!! Prachtige details en een mooie vrolijke kleur! Je Paarse kaart in de post hieronder vind ik ook helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

Mieke'S zei

Mooi en handig zo'n opbergdoos.
Groetjes Mieke'S

Jolanda Cuper zei

Super wat een heerlijk vrolijke kaartendoos! Geweldig!
Groetjes Jolanda.

Neline zei

Ohhh...wat prachtig deze doos! Heel mooi gemaakt. supers gedaan.
groetjes
Neline

Chantal zei

Haha, nou zoveel te zeuren zie ik er niet op hoor :)
Hartstikke leuke opbergdoos is dit geworden!
Groetjes,
Chantal

Tinie zei

Wat vind ik deze geweldig mooi, lekker groot en wat heb je er weer prachtige details in verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Irene zei

Had jij al zo'n leuke rood-wit gestreepte doos in huis??? Dat is boffen en dan zo vrolijk afgepimpt, het is een pronkstuk!

Liefs, Irene

Wilma zei

Hallo Mieke,
Ik had deze SCHITTERENDE doos al bewonderd, maar doe het gewoon nog een keertje.....geen probleem ☺☺☺
Liefs Wilma

Unknown zei

Prachtige doos Mieke leuke stempeltje ook van dit lieve meisje.

Lieve groetjes Suze

Dora zei

mooie opberg doos gemaakt, Mieke!!
geweldig.
maar of ik ga meedoen......doosjes maken is niet echt mijn ding.
groetjes Dora

corryskaart zei

hoi mieke
wat heb je er een pracht doos van gemaakt en erg leuk om daar je afdrukjes in te bewaren,SUPER GAAF!!
groetjes van corry

Gretha zei

Schitterend doosje Mieke en heel vrolijk met deze kleuren, weer eens wat anders rood met wit.
Een erg leuke stempel heb je gebruikt.
Groetjes Gretha

Marijke zei

Misschien moet ik maar eens mee doen, mijn kaartjes staan in een oud versleten doosje:)) Die van jou staan er nu tenminste heel mooi bij. Leuk opgepimt het doosje, schattig afdrukje, mooi ingekleurd!! En ook vrolijk!!

groetjes, Marijke en Chantal

stempelfreaks zei

Wat een prachtige doos heb je gemaakt. Mooi in het rood!! Leuke details ook.
Groetjes Astrid & Larissa

Liesbeth zei

Hij is schitterend Mieke.
gr. Liesbeth

Kim zei

Wauw. Dat is echt een prachtig gepimpt doosje. Erg mooi zo met dat rood.

Groetjes Kim

Christa zei

Wat een gaaf doosje heb je gemaakt , Mieke !! En mooi in mijn favo kleur....Lief stempeltje en mooi gekleurd. Christa.

Katootje55 zei

Nou, jouw kaartjes worden wel verwend hoor... Voortaan opgeborgen in zo'n prachtig gepimpte doos!!!

Groetjes, Toos

Annemarie en Merit zei

SUPER!!!!!

groetjes annemarie en merit

arjette zei

Woowww zeg, die ziet er super mooi uit, geweldig zo in het rood, lekker vrolijk!!! Vind niks mis met de jurk hoor....

groetjes arjette.

* Üla * zei

Wat een romantisch en schattig doosje, Mieke!
Leuke letters heb je gebruikt en het labeltje met tekst ook mooi gemaakt.
groetjes Ula

Thea zei

Wow wat een prachtige kaartendoos! En wat een leuke letters (cards) heb je gebruikt.
Rood is inderdaad een rotkleur! Zo ik heb gesproken.

Fijne avond,
groetjes Thea

Aletta zei

Wat een prachtige gepimpte opbergdoos. Helemaal mooi zo in rood en wit en wat de digi van KD is ook zo lief erbij.

Groetjes Aletta

m@deliefjuh zei

super gaaf! helemaal mijn ding..ben gek op rood met wit. het is echt een snoezig doosje

groetjes martine

greet zei

Wat een prachtige opbergdoos!
Zo is het een feestje om mooie kaarten te bewaren.

Groetjes Greet

Riet zei

Wat een prachtige doos heb je gemaakt Mieke.

Liefs Riet.

Martha zei

Wow, schitterend Mieke!!!
Groetjes,
Martha

Cynthia zei

Hallo Mieke,

Wat een leuk doosje heb je ervan gemaakt. Hi hi ik heb hetzelfde doosje alleen ik gebruik hem voor mijn afdrukjes maar heb nu meteen inspiratie om hem leuk aan te kleden had ik nooit bij stil gestaan dank je wel!

Groetjes,

Cynthia

Cynthia zei

ps

Ik heb een leuke verrassing voor je op mijn blog staan, kom je kijken?

Groetjes,

Cynthia

CreaSjouk zei

Wauw, een hele mooie opbergdoos!
Groetjes Sjoukje

Petra zei

Prachtig Mieke!! En ik vind het rood van haar jurk ook heel goed gelukt hoor!
Liefs Petra

Anke zei

Hij is prachtig Mieke. Hele leuke afbeelding/
liefs Tessa & Anke

Tini zei

Wat een prachtige creatie weer!
Heel mooi.
Gr. Tini

Creagea zei

Prachtig!!!!!!!!!!en mooie details en ook je vorige kaartje wat zijn die schitterend...supermooi.

groetjes Gea

Ellen zei

Super bewaarsysteem Mieke!
Ziet er prachtig uit.
Nog een vraagje; hoe heb je die banner gemaakt, die is super zeg!
Groetjes Ellen

Bernadet zei

wat een geve opbergdoos is dit Mieke!!

Marianne Reijgersberg zei

Wat is dit leuk Mieke. En ja zo'n doos zou goed van pas komen. Leuke kleuren dat rood wit. En ik vind dat het inkleuren met rood je zeer goed is afgegaan hoor.
Liefs Marianne

Renata van Miltenburg zei

Wat is ie lekker vrolijk geworden Mieke. Leuk zoals je de tekst hebt verwerktkt! Toffe doos :)

Liefs, Renata

Tinie zei

De doos is prachtig Mieke!! Lekker rood en helemaal af!!
groetjes Tinie

Anoniem zei

Wat een mooie opbergdoos heb je gemaakt. En je afdrukje is zoooooo snoezig!!


Groetjes Hélène

Aartje zei

Prachtige opbergdoos!
Groeten Aartje