donderdag 19 januari 2012

Nieuwe woning

Goedemorgen allemaal,


Hoewel goed is misschien niet het goede woord. Regen, regen en nog eens regen...bah! Laat het maar vriezen, da's gezonder dan al dit vocht:-(

Ik heb vandaag een tag voor jullie in de aanbieding:-) Die is inmiddels bij Cynthia aangekomen dus kan ik hem wel aan jullie laten zien!

Ik had zin om eens totaal iets anders te gaan doen dan werken met een afdrukje, dus het is een beetje a a la Tim Holtz geworden, maar dan met een heleboel Mieke er bij...haha!


De basis is gemaakt van een tag van het merk Ranger en is bewerkt met drie kleurtjes distress ink. Lekker erop los kliederen dus, zoals het hier tegen me wordt gezegd in huis...En die is gemakt op kraft cardstock. Met een stempel, ik geloof viva decor, het ik met vintage foto de achtergrond bestempeld.


De sleutel en sleutelgat zijn gestansd uit chipboard met een stans van Tim Holtz. De sleutel heb ik bewerkt met distress ink en het sleutelgat met papier van Eline's Huis en ook weer wat inkt om het 'ouder' er uit te laten zien. De letters met een mini alfabet gestempeld op kraft en per stuk uitgeknipt en opgeplakt. De tekst Home sweet home is geloof ik van

Verder wat hotfix steentjes, lint, bloemenlint, roze splitpennen en een bedeltje ter versiering! Ik was wel tevreden met het resultaat... Totaal anders dan ik normaal maak, maar vind het soms wel lekker om uit mijn comfort zone te treden:-)

En tot mijn grote blijdschap heb ik ook nog één van de vier candy's bij Cynthia gewonnen...leuk leuk leuk!

En gisteravond kreeg ik een mail van C.R.A.F.T challenge dat ze mijn kaart hebben uitgekozen voor de top 3...
Dit blijft erg leuk, omdat ze persoonlijk jouw kaart uit 181 inzendingen hebben gekozen.


Ik ga zo eventjes aan de freubel en dan moet ik Sacha alweer van de peuterspeelzaal gaan halen en een half uur later Thijs. Een morgen is om voor je het weet, helemaal als je even lekker alléén bent:-)

34 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Mieke,
Van mij mag je nog vaker uit je comfort zone treden.....zoals jij dat zo mooi schrijft, want je TIMTAG is PRACHTIG ☺☺☺
Ook nog Van ♥-e Gefeliciteerd met het behalen van de Top 3.....het is ook een TOP kaart.....kan niet anders zeggen.
Enneh.....GENIETEN van even alleen en dan weer GENIETEN met z'n allen.....ik ken dat.....hihihi.
Liefs Wilma

Irene zei

Prachtige tag en zoals ik weet door mijn kaart voor haar nieuwe huis: helemaal haar kleurtjes dus geen wonder dat je ook in de prijzen bent gevallen net als met je kaart.......proficiat Mieke !!!

Liefs, Irene

Thea zei

Wow Mieke, wat een geweldig mooie Tag heb je gemaakt. Ik kijk m'n ogen uit! Heb dit ook al eens geprobeerd en heerlijk even kliederen met inkt. Gefeliciteerd met je Top 3, zeker weer verdiend want het is een hele mooie kaart.
En het weer.... tja! We moeten het er maar mee doen. Kan me voorstellen dat al dat vocht voor jou niet prettig is. Kop op maar weer!
Ik ga m'n hobbyhokje opzoeken, niets beter met dit weer dan lekker knutselen de boel is hier toch weer aan de kant, dus ik voel me niet bezwaard, hi hi.

Fijne dag!
Liefs Thea

Colinda zei

Gefeliciteerd met je top 3!! Is ook een super mooie kaart!!! Een fijne dag, Colinda

Anoniem zei

Schitterend weer hoor Mieke.
groetjes Joke

Mary zei

Geweldig zo'n tag!! Erg mooi gedaan, mag je vaker doen, het gaat je goed af! Leuk dat je erbij vermeld hoe en wat je hebt gebruikt!!
Gefeliciteerd met je prijzen, super gaaf!!
Geniet nog van de paar vrije uurtjes!!
Groetjes Mary

Wendy Koorevaar zei

Prachtige tag zeg! Mooi zo in de vintagestijl, echt een plaatje!

Liefs,
Wendy

Unknown zei

Hoi Mieke wat een prachtige tag heb je gemaakt zeker iets anders maar daarom niet minder mooi vind hem geweldig zo met de sleutel en sleutel gat :).

Fijne dag.

lieve groetjes Suze

Tinie zei

Een super mooie tag!!! Prachtig geheel en mooie kleuren weer!! Wowww in de top 3 van de 181 inzendingen, zegt toch genoeg!!! Gefeliciteerd!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi mieke
had gezien dat je prijs had,maar dan ook echt verdiend:-)
maar deze tag is net zo mooi als je kaarten dus leuk om eens een 'uitstapje' te maken!
groetjes van corry

Marianne Reijgersberg zei

Nou Mieke Holz, je bent geslaagd hoor als de nieuwe Tim. Wat leuk gedaan. En het sleutelgat en sleutel zijn ook wel erg fraai. Gefeliciteerd met je top 3 plekje.
Ben het helemaal met je eens. Uitgekozen worden geeft toch een iets ander tintje aan het plaatsje.
Maar ben uiteraard met beiden blij.
Liefs Marianne

Neline zei

Wat een gave tag heb je gemaakt! Helemaal te gek.
Enne...gefeliciteerd met het behalen van de top3!
groetjes
Neline

Irma zei

Wat een gave tag is dat geworden zeg , totaal iets anders van wat je normaal maakt. Echt helemaal leuk.
Groetjes Irma

Christa zei

Hoi Mieke , je tag is erg mooi !! Leuk he , om eens iets heel anders te doen.... En een keer NIET te hoeven kleuren. En proficiat met je top 3 - notering !! Dat was dan ook een prachtige kaart.... Creatieve groetjes van Christa.

Marijke zei

Dit is idd heel iets anders Mieke. maar heel erg mooi! Je tag alla Timmie is prachtig, mag je vaker maken hoor:)) Gefeliciteerd met je top 3 plek, dat is altijd een eer!

Groetjes, Marijke en Chantal

Joke zei

Schitterend hoor Mieke.
En proficiat met je top 3
het is ook een hele mooie kaart.
groetjes Joke

miriam zei

prachtige tag
en gefeliciteerd met je kaart
gr miriam

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige tag Mieke, mooie sleutel! En gefeliciteerd met je behaalde top 3 plekje!
Groetjes van Jacqueline

arjette zei

Wat is die super leuk zeg!!!
Gefeliciteerd met je top 3 notering en prijs, veel plezier ermee!!

groetjes Arjette.

Anke zei

Wat een mooie tag. Super leuk.
Gefeliciteerd dat je bent gekozen het is inderdaad een eer en natuurlijk heel leuk.
liefs Tessa & Anke

Liesbeth zei

Wat een mooie tag is dit Mieke.
En gefeliciteerd met je top3, weer verdiend hoor.
En leuk dat we elkaar toch steeds weer wat inspiratie geven, jij mij ook heel vaak hoor.
gr. Liesbeth

Anneke. zei

Wie is hier nu een bofbips.... Gefeliciteerd! Je tag is ook al zo leuk.
Groetjes Anneke.

Dora zei

mooie tag!! leuk met die sleutel en dat sleutelgat. heel toepasselijk!!
gefeliciteerd met je top 3 plaats. het is dan ook wel een mooie kaart.
groetjes Dora

GerJanne zei

Hoi Mieke,

wat een prachtige tag!! Wauw, zoals jij dat kunt, met al die leuke details. Zo mooi!
En gefeliciteerd met je candy en de top 3....
Ik hoop dat het vocht binnenkort weer even weg blijft.
Groetjes,

GerJanne

m@deliefjuh zei

he wat gaaf! en dat zonder afdrukje.. knap zeg.. dat alleen al vind ik al een hele prestatie :) LOL

groetjes

Chantal zei

Wat een prachtige tag voor iemand die gaat verhuizen! En gefeliciteerd met je behaalde top 3!
Groetjes,
Chantal

Cynthia zei

Dames in het echt is hij nog veel mooier!!! Hij is echt super geworden Mieke en zoals Irene al zegt helemaal mijn kleur hi hi. Proficiat met je top 3 plekje.

Groetjes,

Cynthia

Marlies zei

Wauw wat heb je een super mooie tag gemaakt Mieke!! Ik vind het helemaal geweldig!! Ook gefeliciteerd met je top 3 plek, het ook een hele mooie kaart!! groetjes, Marlies

marja zei

Wooow mieke wat een geweldig mooie tag, super!!
Gefeliciteerd met je top 3 plekje!

Lieve groetjes Marja.

Anke zei

Oeps ik schrik van je bericht over de Vagabond. Hopelijk komt het goed.
Ik heb de Grand Callibur verkocht dus als het gebeurd hebben we niets meer tussentijds. Hopelijk gebeurd het niet!!
Fijn weekend
liefs Anke

Kim zei

Prachtige tag! En gefeliciteerd met het winnen van de challenge. Helemaal terecht gewonnen met zo'n prachtige kaart!

Groetjes Kim

greet zei

Dit mag je vaker doen hoor!
Wat een prachtige tag!
Er is heel veel moois op te bewonderen.

Groetjes Greet

Janny zei

Wat een prachtige tag zeg, en wat een super idee om zo'n kado te maken, prachtig liefs Janny

Aartje zei

Hallo Mieke, ik loop achter met reacties achter laten en ik zie dst ik echt iets in te halen heb.
Wat een prachtige tag, ik vind deze stijl heel anders dan we van je gewend zijn, maar het heeft ook wel wat. Erg mooi uitgevoerd.
Groeten Aartje