maandag 16 januari 2012

Merry christmas

Hallo lieve allemaal,


Als dit bericht op het blog verschijnt zit alweer in het Martini ziekenhuis voor een berg onderzoeken. Deze gegevens leggen ze dan naast alle gegevens, die sinds mijn opname in september zijn verzameld, voor vergelijking! Ik moet volgende week donderdag weer bij de longarts komen en dan volgt overleg. Ik zal keuzes moeten gaan maken, maar weet niet of ik dat wel kan en wil. Sterk zijn en doorzetten...het valt niet altijd mee!

Ik heb alvast een kerstkaart gemaakt, volgens mij kun je niet vroeg genoeg beginnen:-)


Het afdrukje is van Lili of the Valley en heb ik ingekleurd met distress ink. De vleugels zijn berwerkt met glossy accents en glitter. Het design papier is van Magnolia en is helemaal mijn kleur natuurlijk...paars! De randen heb ik bewerkt met witte acrylverf


Het afdrukje is uitgestands met een nestabilitie en heb ik verveolgens gemat op donker paars cardstock. Met een randpons van Martha Steward heb ik met die zelfde donkere kleur een border gemaakt en daarop een strook lichter cardstcok met kant en lint.

Achter het afdrukje zit een tag die ik heb bestemeld met stempels van Marianne Design. Ik heb er kant en een leuke bedel aan bevestigd!


Verder nog wat bloemen, hotfix steentjes, een strik en een leuke tekst cirkel! Die laatste heb ik bewerkt met distress ink!

De kaart doet mee met de challenges van:
Lili's little fairies challenge - Your Favourite LOTV Stamp
Ge-We hobby voorbeelden blog - Vierkante kaart
Creative belli blog - Snowflakes
Anything goes challenge blog - Anything goes


Gisteren kreeg ik een mailtje van Irene die begon met Bofbips...haha! Ik heb bij Simply magnolia challenge blog gewonnen met mijn paarse verjaardagskaart!


De prijs ik van Magnolia-licious en ik ben natuurlijk erg benieuwd naar wat het is... Als ik de prijs binnen heb zal ik het natuurlijk aan jullie laten zien!




Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijne maandag en tot morgen, dan ben ik er weer met een creatie voor de nieuwe challenge van Elke kaart een feestje!

40 opmerkingen:

Anneke. zei

Sterkte, Mieke! En maak de voor jou juiste keuze. Je kaart is prachtig! Knap om nu al met kerst te beginnen ;)
Groetjes Anneke.

Liesbeth zei

Hoi Mieke.
Je kaartje is weer super mooi.
Net als je andere paarse kaartje, leuk voor je dat je weer in de prijzen bent gevallen, is er toch nog iets leuks tussen al die ziekenhuisbezoeken.
Sterkte hoor.
gr. Liesbeth

Jolara zei

wauw wat mooi gedaan ! Liefs joyce

Jolanda zei

prachtig die paarse kaartjes!
ik wens je veel sterkte Mieke en hoop dat je de goede keuzes kunt maken...
grtz Jolanda

Martha zei

Wat een schitterend kaartje is dit!!
Succes en sterkte!
Groetjes,
Martha

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart! Prachtig ingekleurd en mooie details.
Nog veel sterkte!
Liefs, Myriam

Cornelie zei

Prachtig kaartje, super van kleur!!!
Wat moeilijk allemaal voor, en ik wens je daarom sterkte!
Gefeliciteerd met je prijs!
Groetjes Cornelie

Tinie zei

Wat een beauty!!! Helemaal super, geweldig mooi geheel!!! Ik wens je heel veel sterkte, veel wijsheid toe, lijkt me ontzettend moeilijk om daar mee om te gaan!!!

Groetjes Tinie

inge zei

Gefeliciteerd met je prijs Mieke! Deze kaart ziet er ook weer schitterend uit.
Heel veel sterkte met je onderzoeken,

Groetjes inge

Thea zei

Wow schitterende kaart weer Mieke en gefeliciteerd met je prijs, verdiend!
Sterkte met alle onderzoeken en doe wat jij denkt dat je moet doen.

Liefs
Thea

Anoniem zei

Jekaarten blijven schitterend hoor Mieke ondanks alle problemen die jij ondervindt. Heel veel sterkte hoor voor de komende tijd.
Groetjes Joke

Katootje55 zei

Veel sterkte gewenst met alweer een onderzoek. En volg je vrouwelijke intuïtie wat betreft de moeilijke keuzes die je moet gaan maken...
Jouw kaartje is super mooi!! Met veel details en fantastisch ingekleurd... en nog gefeliciteerd met je prijs!!!

Groetjes, Toos

Sieta zei

Hoi Mieke,
Wat weer een prachtige kaart is dit.
En gefeliciteerd met je gewonnen challenge.
Meis ik wens je veel sterkte en wijsheid.

Liefs van Sieta

marja zei

Wat een beauty weer Mieke, het blijft een super kleurtje he dat paars!!!
Sterkte vandaag in het ziekenhuis.

Lieve groetjes Marja.

Annemarie en Merit zei

Hoi Mieke,

Waty een leuk kerstkaartje mooi zo in het paars.
Succes met alle onderzoeken en beslissingen die je moet nemen, hopen dat het wat beter gaat met je gezondheid.
En ...van harte met je gewonnen prijs.

groetjes Annemarie en Merit

miriam zei

Schitterend ,mooie kleuren gebruikt.
Heel veel sterkte ook met de juiste keuze maken
g miriam

GerJanne zei

Ha Mieke,

je kaart is werkelijk een plaatje. Supermooi. En kerstkaarten, ja die kun je maar beter op tijd gaan maken.
Gefeliciteerd met je prijs. Ben ooki benieuwd wat het is,

Groetjes en veel sterkte met de onderzoeken en beslissen...

GerJanne

corryskaart zei

hoi mieke
het zit je de laatste tijd ook niet mee he?
maar heel veel sterkte en je kaart is prachtig die kleuren zijn supergaaf en van harte met je gewonnen prijs!
groetjes van corry

Chantal zei

Sterkte met alle onderzoeken en ziekenhuisbezoeken. Je kaartje is in ieder geval ouderwets mooi!

Groetjes,
Chantal

Cathy zei

Proficiat met de gewoone prijs.

Veel sterkte!

En je kaartje is supermooi!!!!

Christa zei

Hoi Mieke , hopelijk vielen de onderzoeken een beetje mee vandaag. Maar ik begrijp dat de keuze's die je moet gaan maken veel en veel lastiger zijn.... Dan je kerstkaartje : Super mooi ! En prachtig ingekleurd met de inkt. Christa.

Ankie vd Polder zei

Leuk kaartje, mooi dat paars. Heel veel sterkte met de onderzoeken maar vooral met het maken van keuzes. Dat is echt niet zo gemakkelijk. Groetjes, Ankie

Anja zei

Een heel mooi kerstkaartje.En hoop dat het allemaal een beetje is mee gevallen vandaag?

Groetjes Anja

Marianne Reijgersberg zei

Ik heb hem net ook gezien op facebook, maar ik vind het toch wel leuker om hier te reageren. Wat een beauty. Heel mooi in het paars. En wat een lief afdrukje dat je prachtig hebt ingekleurd.
Liefs Marianne

arjette zei

Wat een schitterend kaartje Mieke!!!
Ik hoop dat het goed gegaan is vandaag.... sterkte hoor!!!
En gefeliciteerd met je prijs, wat leuk!!

groetjes Arjette.

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd!!!!
Deze nieuwe paarse kaart is ook echt schitterend en plaatje!
Groetjes Jolanda.

Judith Slegers zei

hoi mieke, een gewelige kaart!!!! deze behoort nu bij een van mijn favoriete, wat een mooi kleuren zeg! echt gaaf. Ik wens je heel veel sterkte met je gezondheid, zal een kaarsje voor je branden.
Groeten Judith

Durvina zei

Hoi Mieke,

Een prachtige kaart!
Enne heel veel sterkte met alles!

liefs, Durvina

Unknown zei

Hoi Mieke wat een schitterende kaart mooi van kleur super.
Ik wil je heel veel sterkte wensen met alle onderzoeken.

lieve groetjes Suze

Anke zei

Hij is schitterend Mieke enneh gefeliciteerd.
liefs Tessa & Anke

Joke zei

Wat een leuke kaart Mieke mooie kleuren gebruikt.
En heel veel beterschap gewenst.
groetjes Joke

liszha zei

Wat een prachtige paarse kaart. Veel succes in het ziekenhuis.
Ik zal voor je duimen.

Ceal zei

Beautiful card love all the details. Thanks for playing with us at Creative Belli, hope to see you again!

Inkypinkycraft zei

Want a beautifully stunning card, love the way you have chosen such a beautiful colour palette and added all your embellishments, thanks for playing at anything goes this week, hugs trace x dt

Riet zei

Wat een schitterende kaart Mieke,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

CraftyC zei

Your card is gorgeous Mieke, beautiful colours. Thanks for taking part in this weeks Lili's Little Fairies Challenge!
Clairexx

Annette zei

Wow this is absolutely stunning! Love the colours!
Thanks for joining us at Anything Goes!
Hugs Annette

Joanie zei

Gorgeous!

Thank you for joining us at Anything Goes

Aartje zei

Wow alweer zo'n prachtexemplaar. Leuk dat je in de prijzen bent gevallen. Gefeliciteerd.
Groeten Aartje

Made by Janet zei

Hoi Mieke,

Wat een prachtige kaart !
En ja..je kunt niet vroeg genoeg met de kerstkaarten beginnen..ik moet altijd op het laatste moment nog haastwerk maken hihi..

Ik wens je heel veel sterkte met keuzes maken...dit zal zeker niet makkelijk zijn. Ik hoop dat de resultaten in het ziekenhuis goed zijn...

Liefs Janet