woensdag 2 februari 2011

Valentijns lantaarn!

Hoi dames,

Vandaag plaats ik een lantaarntje waar ik de afgelopen twee dagen ijverig mee bezig ben geweest! Overal waar je kijkt zie je challenge's voor valentijn, liefde, hartjes enz enz... Ik heb geprobeerd er iets speciaals van te maken en niet 'zomaar'een kaart!


Van rood cardstock heb ik het lantaarntje zitten meten en snijden, een hele klus! Ik heb voor de bodem en de deksel heb gebruik gemaakt van het mooie Maja Design papier. De magnolia stempel uit de nieuwste serie heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden en voorzien van heel veel stickles. Vervolgens uitgesneden met een nestabillitie en versierd met een bergje roosjes van Wild Orchid en een paar meeldraadjes.





Aan de onderkant heb ik mijn allernieuwste aanwinst gebruikt...een hele mooie pons van Martha Steward! Ik ben er zo blij mee, want ik vind hem persoonlijk geweldig! Vervolgens nog een 4 dubbele strik erop, hoe gek wel...hihi, en ik was tevreden met het resultaat wat voor me stond.

De challenge's waar ik aan mee wil doen zijn:
Penny's Paper-Crafty challenge blog Hearts a flutter
LOTV challenge blog Anything but square
7 Kids College Fund I{heart} you!
Whoopsi Daisy Challenge Any shape but square
Creative Craft Challenges Love is in the air
Creative Inspirations Challenge Blog Valentines/Love
Meljen's Design Love is in the air!
Fairy Fun Friday For a sweetheart
Little Red Wagon Lace
Papertake Weekly Challenge Anything goes+flowers
Really Reasonable Ribbon's Ramblings Pink, red and white
Wild Orchid Challenges Love is...
Creative Cowgirls Challenge Blog Valentinesday or love
Double Dutch Love is in the air
Girlscardsworld challeneg blog Velentijn
Duymelot Design Team Velentijn/Liefde
Totally Tilda Challenges Tilda with lots of hearts

Zo..dat is een hele lijst:-)

Ik heb inmiddels al 52 volgers en wil jullie allemaal enorm bedanken voor alle lieve berichtjes elke keer, ik lees ze met veel plezier en waardeer ze ontzettend!

Fijne avond allemaal:-)

Geen opmerkingen: