maandag 7 februari 2011

Happy Birthday

Hoi dames,

Vandaag een verjaardagskaartje van mij. Bij één van de challenges was het de bedoeling om de tinten grijs aan te houden met 1 extra kleur, dat is voor mij rozé geworden! Ik ben ver uit mijn comfortzone gegaan en heb een afdrukje van een dier, een kat wel te verstaan, gekozen. De foto vind ik wat minder geslaagd en die neem ik morgen bij daglicht even opnieuw:-)


Het afdrukje is van Lili of the Valley en is weer ingekleurd met mijn Derwents. Het papier is uit een blokje die ik ooit eens heb gekregen, maar nog nooit iets mee had gedaan! Ik heb een nestabilitie label seventien gebruikt en het roze papier heb ik bewerkt met 1 van de nieuwe achtergrond stempeltjes van Marianne Design! Met een borderpons van Martha Steward, een stapel bloemen, een splitpen en een roze strik heb ik de kaart verder afgemaakt. De ronde tekst heb ik gemaakt op de pc!


Met het inkleuren heb ik gebruik gemaakt van de volgende nummers:
C170, C180, C190, C200 C650, C680, C690 en C700. Ik heb echt zitten zweten en zwoegen om de kat helemaal naar mijn zin ingekleurd te krijgen, maar ben blij met het eindresultaat!

Met deze kaart doe ik mee met deze challenges:
Karen's Doodles nederlandse uitdagingen blog Sketch
Digital Tuesday challenge Shades of Gray plus one other color
PaperPlay Challenges Stamp it out
Stamp Something Use a digi!


Zo...nu ga eens lekker op mijn gemak kijken of ik een mooi hotelletje kan vinden in de buurt van het Creaweekend in Vijfhuizen. Ik ga mijn moeder verrassen met twee dagen saampjes weg incl dagje gewonnen creaweekend:-)

Geen opmerkingen: