woensdag 23 februari 2011

Je bent jarig!

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaart van mij, de hoofdpijn is weer weg en ik kan er weer 18 dagen tegenaan! Morgen met mijn meisje naar het ziekenhuis, kijken wat we daar wijzer van worden... Vandaag hebben we de kids hun kamertjes helemaal tip top afgemaakt en ze zijn erg mooi geworden...al zeg ik het zelf:-)

Ik heb een leuke verjaardagskaart gemaakt en ben weer bezig geweest met de techniek die Distressen heet:-) Poe poe...het valt me niet mee!


Ik heb alweer papier van Maja Design gebruikt en alle randen met de distresser bewerkt, aangezet met Distress Ink en toen nog stickles. Ik heb Tilda uitgeknipt en op een cirkel geplakt en daar onder zit een creatable van Marianne Design! Door alle bloemetjes op het papier krijg ik al helemaal zin in de lente/zpmer!!! Een mooi stuk kant en een grote strik met daar omheen een grote splitpen. Overal wat parels gemaakt met de parelpen en hele kleine strass steentjes maken het af. Met de pc de tekste gemaakt en uitgstanst met een kleine cirkel spelbinder. Deze tekst cirkel en de cirkel waarop ik tilda heb geplakt zijn ook bewerkt met Distress Ink.


Deze kaart laat ik mee doen met de volgende challenges:
Fairy fun fridays All in the fine prints
Marianne design challenge blog Lente
Flourishes timeless tuesday Birthday card
A spoonfull of sugar Birthday wishes
Friday sketchers Sketch

Ik wil iedereen een hele fijne avond wensen en alvast weer bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

Geen opmerkingen: