zondag 13 februari 2011

Romantisch kaartje...

Hallo allemaal,

Ik ben weer thuis na twee geweldige dagen in Amsterdam met mijn moeder...ze vond het geweldig!!! De beurs in Vijfhuizen was ook erg leuk, heb me redelijk kunnen inhouden, maar niet helemaal:-) er waren ook zoveel mooie dingen waar je je aan kon vergapen!
Ik ben natuurlijk aangeschoven bij de kleine spoedcursus Distress Ink Monique Lokhorst. Wat kan die vrouw mooie inkleuren en het lijkt bij haar wel vanzelf te gaan...LOL Ik ben meteen verkocht, wat een mooie intense kleuren krijg je daarmee... Heb een startset gekocht en samen met de kleuren die ik al had ga ik flink aan het oefenen! Mijn allereetse gedistreste tilda van de workshop zal ik aan het einde van mijn post wel even showen...

Nu eerst mijn kaart die ik vandaag heb afgemaakt, al werd ik steeds afgeleid door de nieuwe spulletjes die op me liggen te wachten:-)


Ik heb een afdrukje van Lili of the Valley gebruikt en de randen bewerkt met een billendoekje, zo ook alle randen van het mooie papier van Maja Design. Daarna heb ik alle randen weer bewerkt, maar nu met Distress Ink. De kaart heb ik verder versierd met nieuwe spulletjes. Lint, kant, roosjes en een luek bedeltje in de vorm van een hart. ook heb ik hele gave splitpennen gekocht en die in het midden van de strik gedaan!


Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
Totally Gorjuss Love
Creative Cowgirls Challenge Blog Valentine
Pollycraft Challenge Sketch and love
stampin' for the Weekend Valentines day
Stamp Something Valentine
Winter Wonderland challenge To the one I love

Zo, en dan nu nog mijn allereerste stempelafdrukje ingekleurd met Distress Ink. Tatatada!!!!
En...wat vinden jullie ervan??? Ik ben eigenlijk best wel tevreden met het resultaat, heb de ballon al bewerkt met stickles! Ik ga er morgen een kaart van maken en hoop ook nog tijd te hebben om wat te oefenen met het inkleuren!

Fijne avond allemaal!

Geen opmerkingen: