dinsdag 2 juli 2013

Cards & Scrap Challengeblog # 174 - schets 40 + zon, zee en strand


Goedemorgen allemaal,


Het is weer dinsdag dus er gaat weer een nieuwe challenge van start bij Cards and Scrap challengeblog.

Deze week laat team roze jullie weer wat creativiteit zien, de uitdaging van deze week is een leuke schets + zon, zee en strand!



 De zomer mag nu toch echt wel beginnen of niet? Het thema van deze week bracht mij in elk geval in zomerse sferen... Dit is mijn uitwerking van de schets:


Ik vond op mijn  laptop een leuk strand met een parasol en heb Dottie na het inkleuren uitgeknipt en lekker op het strand laten lopen...hihi! 

De vrolijke papiertjes vond ik in mijn 'restjesbak' dus ik weet helaas niet van welk merk ze zijn. Wat kun je toch nog veel met allerlei restjes, uit de kleinste stukjes heb ik nog de vlinders gestanst. Ik gooi nooit maar zo iets weg...



Wat stukjes lint, schelpjes, knopen en vlinders en klaar was Mieke.

De tekst is niet zo heel goed te lezen zie ik maar daar staat: Oh, I do like te be beside the seaside!




De sponsor van deze week is  Bugaboo stamps






Ga snel HIER kijken naar alle mooie voorbeelden van het team!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dinsdag toe en tot de volgende keer!


10 opmerkingen:

Lia zei

Je kaartje is gaaf en lekker zomers,
groetjes Lia

Marijke zei

Wat een heerlijk zomers kaartje is dit Mieke. Leuk de strand achtergrond. En zo zie je maar wat je voor prachtig kaartje kan maken van restjes.

Groetjes,
Marijke

Je@net zei

Wat een leuke en vrolijke kaart, Mieke!

Antoinette Voorn zei

Je hebt er echt een heeeerlijk zomers kaartje van gemaakt . krijg direkt zin in vakantie!!!

Gr Antoinette

jolanda zei

mooie zomerse kaart

Aletta zei

Geweldige leuke kaart, heerlijk zomers... Groetjes Aletta

Riet zei

Wat een prachtige kaart Mieke.

Liefs Riet.

Tinie zei

Leuk is ie geworden, Mieke!! Wat een mooi kaartje met dat strandje!
groetjes Tinie

Richtsje zei

Lekker zomers kaartje Mieke en het helpt geloof ik...na vandaag doorbijten schijnt de zomer dan toch echt te komen... Aan jullie inzet zal het niet liggen, prachtige kaarten zijn er weer gemaakt!

Groetjes Richtje

Aartje zei

Heerlijk zomergevoel roept dit op. Jammer dat het zonnetje het hier vandaag weer liet afweten.
Groeten, Aartje