woensdag 5 oktober 2011

HOME SWEET HOME!!!

Lieve allemaal,

Ik ben weer thuis! Ze hebben me dan eindelijk laten gaan, het werd ook tijd...vond ik:-)

De longontsteking is nog lang niet weg en ik moet voorlopig nog antibiotica slikken en bergen prednisolon en heel rustig aan doen. En da's nou net iets voor mij...niet dus!


Gezonde longen knappen veel sneller op dan die hopeloze gevallen van mij! De conditie is ook helemaal weg...voor zover ik die had dan hé....haha!

Ik wil echt iedereen bedanken voor alle mooie kaarten die ik heb mogen ontvangen. Ik wist niet wat ik gisteren zag toen mijn vriend bij me in het ziekenhuis kwam met een zak vol kaarten. Ik ga iedereen nog persoonlijk op hun blog bedanken de komende dagen, ik heb hele lieve vrienden heb ik blogland die ik enorm waardeer!

Ik loop natuurlijk bijna twee week achter hier en dat is ook niet meer in te halen, maar vanaf nu zal ik weer proberen bij iedereen langs te komen.
Ik moet mezelf echt in acht nemen en als ik het niet vertrouw meteen aan de bel trekken...


Ik ben blij weer terug te zijn, want ik heb al jullie moois wel gemist hoor!!! De komende dagen zal ik jullie blogs weer bezoeken, tussen de schoonheidsslaapjes door...

Ik heb ook nog leuk nieuws te horen gekregen tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis, maar dat horen jullie 1 november. Spannend....

49 opmerkingen:

Kantvreugde zei

Hallo Mieke,
Fijn dat je weer thuis bent.
Van harte beterschap, lieve groetjes Rita.

Christa zei

Hoi Mieke , welkom thuis en weer in blogland !! We hebben je gemist. Enne....rustig aan doen he. Gezondheid gaat voor alles ! Lieve groetjes van Christa.

Anke zei

Wat fijn dat je weer thuis bent. Ik hoop dat je snel weer opknapt.
liefs Tessa & Anke

Aartje zei

Ha Mieke, fijn dat je weer thuis bent. Ik hoop dat je snel weer aansterkt. Ben benieuwd naar je nieuwtje.....
Groeten Aartje

Alle mooie dingen zei

het spijt me vreselijk dat ik je niet gemist heb... maar ik ben blij dat je weer uit het ziekenhuis bent... Doe je wel rustig aan... want zoals je nu ondertussen weet is het ziekenhuis niets aan... lekker thuis is veel beter.. DUS RUSTIG aan.
Ik ga proberen om je weer wat beter in de gaten te houden.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Sieta zei

Hoi Mieke, fijn dat je weer thuis bent.
Maar daar schuilt natuurlijk wel het gevaar dat je al gauw weer te veel wilt gaan doen.
Meis denkt goed aan je zelf, bij ons langskomen heeft de tijd. (we hebben je toch al een poosje niet vernomen hihihi)
Rust goed uit en heel veel sterkte verder.

Lieve groetjes Sieta

Aletta zei

Ha Mieke,

Wat fijn dat je weer thuis bent, lekker bij je gezinnetje.

Maar ook gezellig dat je weer terug bent in "blogland" :))

Groetjes Aletta

Marijke zei

Hoi Mieke,
Wat fijn dat je weer thuis bent! Doe het wel rustig aan, dat bloggen en een reactie achterlaten komt wel weer, dat is niet het belangrijkste. Denk aan jezelf en je gezin en doe het rustig aan. Je gezondheid is het allerbelangrijkste.
Liefs, Marijke en Chantal

Rachel zei

Fijn dat je weer thuis bent! (als moeder "genees" je volgens mij toch het beste in je eigen huis)
Groeten Rachel

Neline zei

Fijn dat je weer thuis bent,knap maar snel op!
groetjes
Neline

Maia zei

O Mieke ik heb een heel stuk van je posten gemist zie ik nou pas!
Welkom thuis, rustig aan doen hoor!
Doe ik ook (maar niet heus) want ook ik ben geen zitkont en ben ook aan de medicijnen en niet mobiel op het moment.
Wel erg fijn dat je nu weer thuis bent zeker voor de kids want die kunnen hun mams toch niet missen.
Heel veel beterschap,
Lieve groetjes Maia

Marlies zei

Fijn dat je weer thuis bent Mieke! Ik hoop dat je snel weer op de been bent maar blijf voorlopig rustig aan doen!!
Liefs, Marlies

Dora zei

fijn dat je weer thuis bent. kun je beginnen met 'opnknappen'. en....inderdaad luister goed naar je jezelf.(dat is soms moeilijk, in een gezin)
want het gaat gewoon door!
maarre....mijn kaart is vandaag op de post gegaan. sterkte!!
groetjes Dora

Marianne Reijgersberg zei

Heerlijk dat je weer thuis bent. Zorg wel goed voor jezelf, maar lekker dat je weer je eigen baas bent.
Liefs Marianne. Enne....voor een Aagje als ik is november nog een heel eind weg.

Sanne zei

Fijn dat je weer lekker thuis bent! Hopelijk knap je daar snel weer op! Veel beterschap meid! We missen je hier!

Liefs Sanne

Ettie zei

Gelukkig weer thuis, en nu rustig aan doen he,
dat langskomen heb je tijd genoeg voor, nu zorgen dat je beter bent straks voor de bruiloft van je dinnetje,en mijn buurvrouw:)
want daar wil ik je wel zien hoor

Frosien zei

Ik heb even wat gemist op jou blog, maar ik wens je van harte beterschap toe. Groetjes frosien

Cornelie zei

Fijn dat je weer thuis bent! Luister goed naar jezelf!
Groetjes Cornelie

Mandy's Magnolia cards zei

wat fijn dat je weer thuis bent Mieke, ik hoop dat je je snel weer wat beter voeld.
groetjes, Mandy

Gretha zei

Wat fijn om weer thuis te zijn, er is toch niets beter als thuis. Ik hoop dat je snel weer opknapt.
Ben benieuwd wat je goede nieuws is ;)
Groetjes Gretha

Anja zei

Zo je bent erweer,gelukkig.Niks beters dan in je eigen huis.dat is toch het beste medicijn.
Sterkte!

Lieve gr Anja

Thea zei

Gelukkig, je bent weer thuis. Doe vooral rustig aan en neem je tijd, gezondheid is belangrijker dan af en toe iets moois laten zien. Al heb ik het wel gemist hoor.

Liefs
Thea

Liesbeth zei

Welkom thuis meiske.
Ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt, en ik ben erg nieuwsgierig naar je nieuwtje.
Ik zag trouwens dat je eea had gewonnen de periode dat je in het ziekenhuis lag.
gr. Liesbeth

corryskaart zei

hoi mieke
heerlijk om weer thuis te zijn met je eigen dingen om je heen!
leef met je mee omdat ik het ook aan mijn longen heb,dus veel sterkte en even rustig aan doen hoor:-))
groetjes van corry

Tinie zei

Oooh, wat fijn Mieke, dat je weer thuis bent!!
Doe het rustig aan en beterschap toegewenst!!
groetjes Tinie

Tinie zei

Oooh, wat fijn Mieke, dat je weer thuis bent!!
Doe het rustig aan en beterschap toegewenst!!
groetjes Tinie

GerJanne zei

Ha Mieke,

wat fijn dat je weer thuis bent en wat zullen de kinderen blij zijn! Mmmmmm, dat nieuwtje. Je maakt me wel nieuwsgierig , hoor1
Kalm aan, hè?

Groetjes,

GerJanne

arjette zei

Wat fijn dat je weer thuis bent!! En nu rustig aan en goed aansterken, ik hoop dat het snel weer goed met je gaat!!!!

gr. arjette.

Ellen zei

Fijn dat je weer thuis bent Mieke, geniet maar lekker van je gezin, dat bloggen komt wel weer..
Groetjes Ellen

Annemarie en Merit zei

fijn dat je weer thuis bent.
Doe rustig aan wij in blogland blijven gewoon wachten hoor!!!!

het allerbeste annemarie en merit

Crea Astrid zei

Hoi Mieke,

Fijn dat je in ieder geval weer thuis bent. Nu nog aan sterken. Heeeeel veeeel beterschap.

Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor.

Groetjes AStrid.

manuela zei

Fijn dat je weer thuis bent Mieke, Ik hoop dat je snel weer aansterkt. Ben benieuwd naar je nieuwtje.....

liefs Manuela

plendesign zei

Hé dat is goed nieuws, fijn dat je weer thuis bent! Leuk trouwens dat je mee doet aan mijn candy, gezellig!

Doe rustig aan en denk aan jezelf.

Groetjes, Yvette
p.s. fijn dat de enveloppe goed is aangekomen ;-)

Esther zei

Home Sweet Home!!!
Geniet er maar lekker van om weer thuis te zijn.
Rustig aan des te eerder ben je weer de oude.
xx Esther

Jacqueline (Sjakkie) zei

Fijn dat je weer thuis bent Mieke, veel beterschap gewenst!
Groetjes van Jacqueline

marja zei

Welkom thuis Mieke!!! Pas goed op jezelf he!!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Wilma zei

Hallo Mieke,
Wat heerlijk dat je weer thuis bent.....altijd beter dan in het ziekenhuis. Wel goed voor jezelf "laten" zorgen en je bent weer aan het bloggen.....zag ik ☺☺☺
Ik hoop voor je dat je snel weer zover komt dat je gaat freubelen.....dat misschien als de schoonheidsslaapjes niet meer nodig zijn.
Van ♥-e Beterschap gewenst.
Liefs Wilma

Liefs Ineke zei

Hoi Mieke, fijn dat je weer thuis bent. Ik wens je veel sterkte en beterschap toe. Heel veel liefs van Ineke

Astrid zei

Ach jemig, ik lees u pas dat je in het ziekenhuis lag, wat vervelend allemaal joh, maar wel fijn dat je weer thuis bent, een voorspoedig herstel toegewenst hoor meis !! Ik hoop dat je snel weer opknapt !

groetjes Astrid

Anneke zei

Hoi Mieke, Welkom terug in blogland :) En doe maar rustig aan hoor :) Je kaartje is op komst naar je ;)
Groetjes Anneke

Chantal zei

Fijn dat je uit het ziekenhuis bent Mieke! En gewoon rustig aan doen he, ik weet dat het heel moeilijk is (ben ook longpatient) maar als je lijf dat nodig heeft, dan is dat nodig! Succes verder met opknappen!

Groetjes,
Chantal

Maris zei

lieve Mieke ik wens je heel veel beterschap toe xx

Janny zei

Jeetje ik had het hele ziekenhuis verhaal helemaal gemist, ben blij voor jou dat je weer thuis ben, doe nog maar rustig aan,je gezondheid is het belangrijkste.
lieve groetjes Janny

D K Crafts zei

Hi Mieke. Glad to hear you are back home. I'm sure your children are very pleased. Take Care and look after yourself. Donna

Anoniem zei

Wat goed dat je weer thuis bent Mieke! Verschrikkelijk zo lang "stil" liggen in het ziekenhuis en het thuisfront missen! Ik weet wat het is, lig zelf ook regelmatig in het ziekenhuis met een longontsteking (heb ook astma). Maar moet zeggen dat het nu, sinds ik aan het revalideren ben in een astmacentrum, redelijk goed gaat.

Ik hoop dat jij ook snel weer helemaal de oude bent!
Doe rustig aan en denk om jezelf!

Groetjes,
Nicole

Unknown zei

Hoi Mieke, goh meid ik heb helemaal gemist dat je zo in de kreukels hebt gelegen!! Wat vervelend zeg, en in het ziekenhuis en al, da's niet mis. Fijn dat je weer thuis ben, pas goed op jezelf hoor! Liefs, Frea

Ingrid zei

gelukkig ben je weer thuis. ik hoop dat je nu snel weer opknapt, en dat je weer lekker bezig kan zijn met je hobby. maar wel rustig aan doen.
groetjes ingrid

arjette zei

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!!! Ik had het zelf nog niet eens gezien.... vind het wel héél leuk hoor!!!

gr. arjette.

Irma zei

Hoi Mieke , jeetje wat een verhaal. Ik wens je heel veel beterschap!!. En een voorspoedig herstel.
Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog.
Groetjes Irma