dinsdag 29 mei 2018

Een donkere nacht met sterrenhemel + Tutorial



Goedemorgen allemaal,

We kunnen terug kijken op een onwijs zomers weekend en ik hoop echt dat we, als het straks echt zomer is, we nog een beetje zomer over hebben:-)


Gisteren was deze blogpost te zien op het blog van Colourstock en vandaag natuurlijk nog op mijn eigen bloggie.

Ik ben weer voor jullie aan de slag gegaan en heb een video tutorial voor jullie gemaakt. Ik heb een digi gebruikt van Molly Harrison Art en dit is een grey scale digi. In mijn video horen jullie hier meer informatie over.


Voor het meisje, de maan en het gras gebruikte ik de volgende kleuren:

Huid - E21, E00, E000, E0000 en R20
Haar - YR21, YR24, E35 en E44
Paddenstoel - R14, R24, R27, R29 en R39
Steel - E40, E41, E42, E43 en E44
Gras - YG03, YG17 en YG67
Zon - Y00, Y11, E41, Y23 en Y26

De kleuren van 'de nacht' heb ik duidelijk in het filmpje vermeld!

Nu zien jullie dat ik de kleuren van de jurk en de bloemen niet heb opgeschreven... Dit heeft een reden! Als ik de volgende keer weer aan de beurt ben om voor wat inspiratie te zorgen, dan ga ik jullie die verklappen. Ik ga dan de plooien van een mooie jurk daarmee voor jullie, in een video, inkleuren!


Ik hoop dat jullie weer hebben genoten en ook aan de slag gaan om de nacht in te kleuren!

Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijne dag toe en graag tot de volgende keer.




Geen opmerkingen: