dinsdag 26 juni 2018

Sending Happy Birthday Vibes


                    Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de schattige Party Animals van My favorite Things.
Deze heb ik gecombineerd met de Collage Cover-up Die, die eveneens van My Favorite Things is. Bij deze mal kun je eindeloos varieren en deze keer heb ik ervoor gekozen om de vierkantjes die je uitstanst te vervangen voor vierkantjes die ik heb bewerkt met Distress Inkt.
Ik heb twee kleuren Distress Inkt aangebracht op mijn craftsheet en daar wat water op gespoten. Ik heb er een stukje aquarel papier ingelegd en daarna het papier gedroogd met mijn heattool. Deze stap kun je zo vaak overdoen tot je tevreden bent, zorg wel dat je elke keer je aquarelpapier droogt als je een nieuwe laag inkt hebt aangebracht.
Ik heb de afdrukje ingekleurd met Copic Markers en hier onder staan de kleurnummers vermeld:
Varkentjes - R81, R20, R000 en R0000
Haan - E40, E41 en E42
YG11 en Y13
Groene kleren en ballonnen - BG11, BG13, BG45 en BG49
Geel - Y000, Y11, Y13 en Y15

Lijst van gebruikte materialen:

Ik hoop dat jullie het weer een leuke blogpost vonden en graag tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: