zondag 29 april 2018

I'm here for you, even on the cloudiest of days


Goedemorgen allemaal,

Gisteren was er weer wat creativiteit  van mij met Copic Markers op het blog van Colourstock.

Ik ging aan de slag met de stempel set Rain or Shine van My Favorite Things en wil jullie graag stap voor stap laten zien hoe je na het inkleuren van je afdrukje en één mooi geheel van kunt maken.



Het meisje loopt met een paraplu dus ik heb haar in de regen laten lopen.

Ik tekende er zelf wat extra regendruppels/plasjes bij met een zwarte Copic Multi Liner 0.1
Hier kun je zonder problemen over heen gaan met je Copic Markers! 

Ik een een stuk of 50 foto's achterelkaar gezet in een filmpje en zo zien jullie stap voor stap hoe ik te werk ben gegaan.



De Copic Markers die ik gebruikte om het meisje zelf in te kleuren zijn:
Huid - E000, E00, E21 en E11
Haar - Y23, Y26, YR24, E35, E37 en E47
Paraplu en schoenen - RV10, RV11, RV13 en RV14
Jas - Y13, Y15, Y17 en YR24
Broek - B93, B95 en B97



Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is op de manier hoe ik deze keer mijn filmpje heb verzorgd.

Ik hoop dat de niet al te veel regen zullen hebben de komende dagen, de kinderen hebben hier mei vakantie. Dus laat het zonnetje maar flink schijnen:-)
Zijn er vragen, dan stel ze gerust onder het blogbericht, ik kom zeker terug met een antwoord!

Ik wens jullie een hele fijne dag toe en graag tot de volgende keer!





Geen opmerkingen: