dinsdag 30 september 2014

Cards & Scrap Challengeblog#220 - One layer card

Goedemorgen allemaal,

Het is weer dinsdag dus er gaat weer een nieuwe uitdaging van start bij Cards and scrap challengeblog!

Team cards - roze is aan de beurt dus ook weer een creatieve bijdrage van mijn kant.
De uitdaging deze week is: One layer card!

Of te wel maak een kaart in één laag... Ik heb niet één kaart gemaakt, niet twee, maar maar liefst zes. Een complete serie dus! Ik was zo lekker bezig en ben dus vrolijk verder gegaan na 1 kaart...



De basis is gemaakt van kaarten van 15 bij 10 cm.  
De grote vlinder is van het merk Craft Emotions en is gestempeld met Versamark inkt en daarna bestrooid met witte embossing poeder en verhit met de heattool. En op de laatste twee met zwarte embossing poeder natuurlijk:-) 
De verschillende 'stippen' zijn kleine stempeltjes afkomstig van een sheet van Marianne Design. Ik heb verticale banen vol gestempeld in drie verschillende kleuren distress inkt. Langs de banen heb ik nog een lijn gerild en als laatste nog een tekst stempel om op die manier elke kaart voor een andere gelegenheid te kunnen gebruiken!

Eenvoud siert deze kaarten vind ik! Persoonlijk ga ik liever los met allerlei materialen, maar ook deze stijl kan mij wel bekoren en ze zijn zeker niet altijd makkelijker om te maken...in mijn ogen in elk geval:-)

De sponsor van deze week is Bamba





Je kunt aan deze challenge mee doen tot 13oktober.

Ga snel HIER kijken naar alle mooie voorbeelden van het team!



4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk dat je zo lekker "los" bent gegaan Mieke. Ze zien er vrolijk uit en handig dat er verschillende teksten op staan voor verschillende gelegenheden. Bedankt voor de inspiratie..
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Super mooie serie! Het ziet er echt gaaf uit...
GerJanne

Peggy zei

Hoi Mieke,
Je hebt een heel mooi setje kaarten gemaakt.
Vele groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Aartje zei

Wat een prachtigr serie kaarten Mieke, handig om zo'n voorraadje met verschillende teksten te hebben.
Groeten, Aartje