dinsdag 2 september 2014

Cards & Scrap Challengeblog# 218 - "tag it"


Goedemorgen allemaal,

Het is weer dinsdag dus er gaat weer een nieuwe uitdaging van start bij Cards and scrap challengeblog!

Team cards - roze is aan de beurt dus ook weer een creatieve bijdrage van mijn kant.
De uitdaging deze week is; Tag it!

Dat wil zeggen geen kaart maar een tag als basis. Groot of klein, dat maakt niet uit als het maar een tag(label) is.


En dit is mijn tag geworden. Het sportieve meisje is een freebee, waarvan ben ik helaas vergeten. Ze is ingekleurd met distress inkt.


Verder heb ik gebruikt:
Maja design - Life in the country
Sizzix - Distressed doily
Sizzix - Tag & bookplates
Sizzix - Tiny labels and tags
stempeltjes van Marianne design 
foto hoekjes van de Hema
jute lint  en wit ribbel koort van de Xenos
bedeltje en hotfix steentjes



De sponsor van deze week is Doe@Ding





Je kunt aan deze challenge mee doen tot 15 september.

Ga snel HIER kijken naar alle mooie voorbeelden van het team!


6 opmerkingen:

Bernadet zei

Superleuke tag heb je gemaakt Mieke!

Irene zei

Leuke details op je tag Mieke, ik hou er wel van en er kan altijd veel meer op dan je zou denken! Tot volgende week meis, kijk er naar uit!!

xx Irene

Je@net zei

Wat een mooie label, Mieke!

Durvina zei

Wat een leuke tag, en je afbeelding is ook erg gaaf!

liefs, Durvina

GerJanne zei

Hoi Mieke,
wat een gave tag heb je gemaakt Ik vind hem helemaal leuk!
Prachtige details...
GerJanne

jolanda zei

hele mooie tag