dinsdag 24 mei 2016

Kitchen Knight

Goedemorgen bloglezers,

De maand mei gaat alweer in een rap tempo naar het einde en dan staat juni te trappelen om van start te gaan. Waar blijft de tijd toch vraag ik me af en toe af!


Vandaag heb ik als inspiratie een kaart voor jullie met een digi van Mo's Digital Pencil - Kitchen Knight. Deze stond gisteren op het blog van Copic Marker Benelux en vandaag hier natuurlijk nog even.

 Dit lief jongetje heeft zich in de keuken omgetoverd tot ridder en loopt trots met zijn draken knuffel te pronken.


Jongenskaarten blijven een lastig ding in mijn beleving. Geen ruimte wat betreft bloemetjes en 'frutseltjes'! Deze keer ook geen design papier, maar slechts wat verschillende kleuren cardstock.


De copic markers die ik gebruikt heb zijn:

Huid - E0000, E000, E00 en E21
Shirt en laarzen - B21, B23, B26 en B29
Broek - E40, E30, E31 en E33
Schild en helm - C00, C1, C3 en C5
Draakje - G20, YG91, YG93 en YG95
Y0000, YR20, YR21 en YR24
Grond - E40, E41, E44 en E47

Normaal kleur ik de achtergrond ook bijna altijd in, maar deze keer heb ik voor iets anders gekozen. Een paar kleine stipjes liquid pearl om het mannetje heen en met een stempeltje van Crealies - Bits&Pieces de achtergrond wat meer structuur gegeven.


Het tekstje is van een stempeltje van Crealies en het cardstock heb ik met een embossing mal van Marianne Design bewerkt.


Achter het afdrukje een paar verschillende lintjes voor wat extra opsmuk, maar zo blijft het wel stoer!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag toe en graag tot de volgende keer.


4 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuk kaartje.
Groetjes Miranda

corryskaart zei

hoi mieke
wat een leuke en toch stoere jongenskaart met deze leuke afbeelding!!
groetjes corry

corryskaart zei

hoi mieke
een erg leuke en stoere jongenskaart met deze leuke afbeelding
groetjes corry

chrilvian zei

schattig