dinsdag 17 december 2013

Cards & Scrap Challengeblog # 198 - Bling Bling


Goedemorgen allemaal,

Het is weer dinsdag dus er gaat weer een nieuwe uitdaging van start bij Cards and scrap challengeblog!


De uitdaging van deze week is: Bling Bling!!!


Zo kwamen mijn strasssteentjes die ergens onderin de la lagen toch nog een keer van pas... Met verschillende maten steentjes heb ik een grote 'B' gemaakt op een stukje vellum...dat ook onderin diezelfde la lag...lol! 


De witte swirls zijn gestempeld en met witte embossing poeder bestrooid en daarna verhit met de heattool.



De sponsor deze week is Stempelfeest




Ga snel HIER kijken naar alle mooie voorbeelden van team roze!

10 opmerkingen:

Peggy zei

Heel erg mooi bling kaartje Mieke.
Vele groetjes,
Peggy * Mollemieke*

Bernadet zei

Wat een leuke blingbling kaart Mieke

Mary zei

Mooie en chique kaart. Heerlijk al de blingbling.....kan goed in deze tijd van het jaar!
Fijne dag, groetjes Mary

Antoinette Voorn zei

Schitterend hoe alles weer bij elkaar past , leuk hoe je de letter B als uitgangspunt hebt genomen! en de kleurtjes...ik vind het gaaf bedacht en gemaakt!

Aletta zei

Heerlijk al die blinkg bling op je kaart Mieke!
Groetjes Aletta

lenywim35 zei

Hi Nieke, Hier is een chaoot. die iets krijgt het gebruikt en vergeet van wie het was. Een raadsel zeker?
Nou in februari heb jij aan mij scrabbleletters gestuurd. En nu ben ik iets anders aan het zoeken in een blog van eind februari en lees ik je opmerking op dat blog. Eindelijk weet ik van wie ik die kreeg. En ik weet niet of je wel eens op mijn blog kijkt, maaar ik heb ze al diverse malen met succes gebruikt. Ik heb nl deurhangers gemaakt voor een babykamer en daarop heb ik de letters NIET STOREN gebruikt. Nog steeds ben ik je er dankbaar voor, dat zie je.
Maar soms kan ik niet meer terugvinden welke blogs ik volgde. Ik word al door zoveel mensen gevolgd, dat ik dat onmogelijk kan bijhouden. Ik heb nu GEEN blogpauze ingelast maar een kaartenmaakpauze. Zodoende heb ik even zitten genieten op je blog en wilde je deze reaktie niet onthouden.
gr leny w

Irene zei

OOOOOOOH super BLINGBLING Mieke, gaaf he wat er zo al in een lade kan liggen en ineens van pas komt!!

xxx Irene

corryskaart zei

hoi mieke
dit ziet er super mooi en bling-bling uit,zo erg stralend!! vast fijne feestdagen toegewenst door corry

GerJanne zei

Leuk hoor Mieke!!
Heel veel bling bling...
GerJanne

Marianne zei

Ziet er prachtig uit.
Lieve groetjes Marianne