maandag 27 augustus 2012

Feest...

Goedemorgen deze morgen,



Ik ben weer aan de beurt om het blog van Krea Teja voor vandaag te vullen met wat creativiteit! 

En raad eens wat ik gemaakt heb deze keer??? Ik hoop niet dat het al saai wordt, want het is weer een tag geworden:-) Hoe origineel van me! Maar deze is wel weer totaal anders dan de vorige tags.


De basis is gemaakt van rood, blauw en kraft cardstock. Het design papier is van een oudere collectie van Maja Design - Life by the Sea. De grote tekst stempel is er eentje van Magnolia - Vrijheids achtergrond.



Deze leuke Vrijheids Tilda hoort daar bij en heb ik ingekleurd met copic markers. Ik heb geprobeerd te laten zien dat deze ook leuk genoeg is voor een FEEST kaartje:-)

Verder heb ik gebruikt:
*Star Tag van Magnolia
*Flag and Cloud van Magnolia
* Alfabet lat ven Tim Holtz


De mooie rode Chandelier van Magnolia komt ook uit de SHOP.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en voor wie aan de knustsel gaat: Have fun!!!!!




19 opmerkingen:

Joke zei

Ik had hem al bij Thea gezien erg leuk.
groetjes Joke

Monique zei

Ik vind hem heel mooi. Blijft leuk om tags te maken he?

Groetjes Monique

Dora zei

prachtig...zo helder in de kleuren. rood en blauw.
groetjes

corryskaart zei

hoi mieke
wat een supertag en zeker dit gaat niet vervelen hoor alleen maar genieten van dit mooi's erg leuk in kleuren en gaaf met die leuke stempel!
groetjes van corry

Kim zei

Wat een gave tag! En wat heb je Tilda super mooi gekleurd zeg.

Groetjes Kim

Thea zei

Prachtig tag hoor Mieke, mooie kleren!

Groetjes Thea

Irene zei

FREEDOM en RULE USA is alles wat me hierbij te binnen schiet, superrrr duperrr Mieke!!!

xx Irene

Sanne zei

Ik ben de tags niet moe hoor, ik vind ze juist enig! Te gekke kleurencombi, ik hou hier wel van. Mooi gedaan Mieke!

Liefs Sanne

GerJanne zei

Ha Mieke,

wat een geweldige feesttag!!Moet je opbiechten dat ik nog nooit zo'n tag gemaakt heb...wordt wel eens tijd eigenlijk!
Was de vakantie leuk of ben ej nog weg?? Volgedne week de kinderen weer naar school, he? Geniet nog even van je vakantieweekje..

GerJanne

Ankie vd Polder zei

Wat een schitterende tag. Mooie kleuren. Groetjes, Ankie

Marijke zei

Nee hoor helemaal niet saai een tag! Deze is weer superssss. Prachtig geheel Mieke, van mij mag je nog meer van zulke tags maken.

Groetjes, Marijke en Chantal

Anneke zei

Hoi Mieke! ik vind hem super leuk deze tag!! Ze blijven zo leuk om te maken he :) Super die stempel ook! Groetjes Anneke

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Mieke.
Leuk die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Sieta zei

Hoe kan je dit nou saai noemen, ik vind het weer een pracht van een tag geworden.
Voor mij mag je er wel mee doorgaan hoor, als ze allemaal zo mooi worden als deze.

Liefs, Sieta

arjette zei

Wat een super leuke tag!!! Mooie kleurtjes heb je gebruikt!!

gr. arjette.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige tag en heel erg mooi ingekleurd.

Groetjes AStrid.

Marlies zei

Je tags worden nooit saai Mieke! Deze is ook weer beeldschoon!! De vlaggetjes en tim holtz letters vind ik ook zo leuk en ik ga ze nu toch echt op mijn verlanglijst zetten. groetjes, Marlies

Nicole zei

Dat je dat toch durft te denken, dat wij jouw creaties saai gaan vinden, Mieke, dus echt niet!! Hij is gewoon weer schitterend en een prachtig geheel met al dat moois wat je allemaal gebruikt hebt. Het enige wat misschien saai wordt is mijn commentaar, altijd hetzelfde: hoe mooi ik je creaties altijd vind, lol!! Liefs, Nicole

Anke zei

Leuke tag Mieke.
Mooi dat rood en blauw
liefs Tessa & Anke