dinsdag 29 maart 2011

Tilda met vlinder

Goedemorgen dames,

Na een week niks te hebben gepost nu dan eindelijk weer een kaart van mij! Ik was erg druk met ziekenhuisbezoekjes, mijn gezondheid en andere zaken.
En dan komt er van knutselen meteen niks meer:-( Maar bloed kruipt daar waar het niet gaan kan, dus toch maar even aan de knutsel geweest!!!


Ik heb Tilda uit de nieuwe serie gebruikt en ingekleurd met Distress Ink. Voor het eerst heb ik met een blauwe kleur wat schaduw om Tilda heengemaakt en vind het erg leuk staan. Het papier is van Imaginisce garden party collection. Een taartrandje, wat bloemen waarvan de grote roze zelfgemaakt, kant en een grote strik met vlinder bedel. Ik heb geprobeerd een grote swirl te maken met hotfix steentjes, maar dat valt nog niet mee zonder patroontje:-) Al met al ben ik niet ontevreden over het eindresultaat!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
7 Kids college fund challenge blog Pink and flowers
Papertake weekley challenge Girlie
Fairy fun friday Spring
Whoopsi daisy challenge Glitter and glitz
Totally gorjuss Spring is sprung
Wags 'n Whiskers Spring
Stamp something Spring
Crafts and me challenges Anything goes

Zo, nu snel wat boodschappen doen met de jongste, want er is niet veel meer in de kasten. En wat er ook gebeurd, het eten moet doorgaan:-) Het zonnetje begint er ook een beetje door te komen, dus misschien vandaag wel een lekkere dag voor buiten!

Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen: