dinsdag 1 maart 2011

Een kado voor de jarige...

Hallo allemaal,

Even een snelle post van mij...druk druk druk! Morgen is mijn oudste een dagje vrij en gaan we met opa&oma naar de dierentuin in Emmen.

Heb gisteren een verjaardagskaart voor een jongen gemaakt... En een kaart voor een jongen is voor mij al een uitdaging op zich:-)


Ik heb het vrij simpel gehouden en niet te veel poes pas gebruikt! Het afdrukje is van Lili of the Valley en heb ik ingekleurd met Distress Ink en het gaat me steeds beter af:-) Het papier is van Maja Design, nog wat scrap draad, 3 blauwe knoopjes en een tekst gemaakt op de pc en uitgestands met een nestabillitie. Jammer dat de tekst op de foto donkerder is dan in het echt...


Ik doe mee met de volgende challenges:
Digital tuesday chalenge Celebrations
PaperPlay challenges Let's get sentimental
Fab 'n' funcky challenges 1 image, 2 embellishment, 3 papers
Wags 'n Whiskers Sketch
A gem of a challenge Brads, bows, beats and buttons
Sentimental sundays Anything goes

Fijne avond voor iedereen en tot snel!

Geen opmerkingen: