maandag 12 maart 2018

Wishing Ewe a Happy Birthday



Hallo allemaal,
Ik laat jullie vandaag een kaart zien met de schaapjes van My Favorite Things - Ewe and me forever die ik maakte voor het blog van Hobbycompleet de Duif.
Ik heb deze keer gekozen om met de stempels die op deze sheet zitten een leuke compilatie te stempelen en daar een ondergrondje bij te kleuren. Het inkleuren deed ik natuurlijk weer met de Copic Markers.
Verder heb ik het redelijk clean gehouden voor een keer!

Ik gebruikte de volgende Copic Markers:
Schaap - C0, C2, C4, C6 en C8
Gele strikjes - Y00, Y11, Y13 en Y15
Roze oor/blos - R00, R20 en R22
Rood hartje - R14, R24, R27 en R29
Gras - YG13, YG63, YG67, YG93, G5 en G29

Gebruikte materialen uit de winkel:

Zijn er vragen dan stel ze gerust...
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en natuurlijk graag tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: